צפו: וולפסבורג דרסה את לברקוזן, 3:3 מטורף בין פרנקפורט לפרייבורג

רנאטו סטפן ושחקני וולפסבורג חוגגים
רנאטו סטפן ושחקני וולפסבורג חוגגים | MARIUS BECKER/POOL/AFP via Getty Images

הקבוצה של פטר בוס התרסקה לאחר 12 משחקים ללא הפסד, גלדבאך שוב לא הרשימה ופרנקפורט חזרה מפיגור 3:1 לתיקו ביתי מדהים. תיקו 0:0 בין מנשנגלדבאך לורדר ברמן

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הגדול של באיירן מינכן בקלאסיקר על בורוסיה דורטמונד, המחזור ה-28 בבונדסליגה נמשך עם שלושה משחקים מאוחרים, ומחר יערכו חמישה משחקים נוספים, הבולט ביניהם בין ר.ב לייפציג, שתנסה לחזור למקום השני נגד הרטה ברלין. ההפתעה של הערב הגיעה ללא ספק במשחק בין לברקוזן לוולפסבורג, כשהקבוצה הלוהטת של פטר בוס הובסה לאחר 12 משחקים ללא הפסד.

באייר לברקוזן – וולפסבורג 4:1 (לחצו לתקציר)
פטר בוס חשב שגם הקורונה לא תעצור את הקבוצה שלו. לברקוזן הגיעה למשחק הערב ברצף מדהים של 12 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, ואחרי שני ניצחונות מרשימים על בורוסיה מנשנגלדבאך וורדר ברמן לאחר חידוש הליגה. כשמנגד, הזאבים הגיעו לאחר הפסד לדורטמונד ובתקווה לשמו על המקום השישי בטבלה בסיום המחזור. אך את מה שקרה על הדשא אף אחד לא היה יכול לצפות.


פטר בוס. התרסקות מפתיעה של לברקוזן (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

ללא אוהדים ביציעי ה'ביי ארנה', הקבוצה של פטר בוס הובסה ע"י הירוקים שרקדו על כר הדשא. המחצית הראשונה הייתה שקולה, אך רגע לפני הירידה למחצית, הרמה נפלאה של מקסימליאן ארנולד מצאה את מארין פונגראצ'יץ' שהתרומם גבוה ונגח את השער הראשון לרשת. 0:1 וולפסבורג במחצית.

למחצית השנייה, הקבוצה של פטר בוס לא הגיעה. בדקה ה-64, ארנולד שוב ניגש לכדור חופשי, בעט בעיטה אדירה שפגעה בחומה והסתובבה אל הרשת. 0:2 וולפסבורג. הבליץ נמשך, וארבע דקות לאחר מכן, רנטו סטפן קיבל כדור מצוין מויקטור סנטוס ושלח בעיטה מקרוב לחיבור של השער מבלי להתבלבל. 0:3 וולפסבורג, ובדקה ה-74, הגיעה החותמת הסופית לתבוסה כשכובש השער הראשון, פונגראצ'יץ' שוב ניצל הרמה נפלאה מכדור חופשי של ארנולד ושלח בעיטה חזקה מקרוב לפינה השמאלית. 0:4 מדהים לוולפסבורג שכבשו שלושה שערים תוך עשר דקות בלבד. בדקה ה-86, באומגרטלינגר רק צימק. 1:4 לוולפסבורג בסיום.

למרות ההפסד, לברקוזן שמרו על המקום החמישי ונשארו קרובים לבורוסיה מנשנגלדבאך שסיימו בתיקו 0:0 עם ורדר ברמן מהתחתית. וולפסבורג שהשיגה ניצחון חוץ אדיר הגדילה את הפער מפרייבורג, שאיבדה יתרון ב-3:3 המטורף נגד פרנקפורט לארבע נקודות.

איינטרכט פרנקפורט – פרייבורג 3:3 (לחצו לתקציר)
איזו דרמה ראינו הערב באצטדיון קומרצבנק בפרנקפורט, במשחק שייזכר כאחד המרתקים שראינו העונה בבונדסליגה. בדקה ה-28, פרייבורג עלו ראשונים על הלוח עם שער של וינצ'נזו גריפו, אך עוד לפני ירידה למחצית, אנדרה סילבה הנהדר השווה ל-1:1.

בדקה ה-67, נילס פטרסן החזיר את היתרון לאורחים, ושתי דקות לאחר מכן, המומנטום המשיך כשכובש השער הראשון, וינצ'נזו גריפו בישל ללוקאס הולר את ה-1:3. גמור? ממש לא. המארחים ביצעה חילוף כפול, ושתי דקות לאחר מכן, קאמאדה צימק את התוצאה ל-3:2. המומנטום של פרנקפורט נמשך ובדקה ה-82, תימוטי צ'נדלר שעלה כמחליף דקה קודם לכן, קיבל הרמה נפלאה מקוסטיץ' והשווה את התוצאה. 3:3 מטורף בסיום!



נילס פטרסן חוגג. דרמה אדירה בפרנקפורט (Arne Dedert/Pool via Getty Images)

תוצאה נוספת: בורוסיה מנשנגלדבאך – ורדר ברמן 0:0 (לחצו לתקציר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי