צפו: הופנהיים גברה על מיינץ ונצמדה לוולפסבורג, 72 דקות לדאבור

שחקני הופנהיים חוגגים
שחקני הופנהיים חוגגים | Pool / Pool

החלוץ הישראלי פתח בהרכב בפעם השניה ברציפות ורשם שתי פעולות יפות, אך ייאלץ להמתין שבוע נוסף לשער הבכורה. מבצע יפה של בבו המחליף סידר 0:1 יקר. אלמקייס לא שותף

(גודל טקסט)
מואנס דאבור פתח הערב (שבת) בפעם השניה ברציפות בהרכב הופנהיים, שגברה 0:1 בחוץ על מיינץ מהתחתית במסגרת המחזור ה-29 ונצמדה לוולפסבורג במקום השישי שמוביל בתום העונה לליגה האירופית. למרות התוצאה השגרתית, המשחק היה רב אירועים ואפילו נשבר בו שיא בונדסליגה, כאשר לא פחות משבעה כרטיסים צהובים נשלפו במחצית הראשונה – יותר מכל מחצית ראשונה אחרת אי פעם בתולדות הליגה הראשונה בגרמניה.

המשחק עצמו נפתח בקצב טוב עם החמצות בשני הצדדים. הופנהיים קיבלה הזדמנות פז לעלות ליתרון בדקה ה-27, אך פנדל של סטיבן סטיבן צובר נעצר מצוין על ידי פלוריאן מילר. 16 דקות לאחר מכן גם השוער הפנטסטי של מיינץ לא הצליח לסייע, כאשר איחלאס בבו – שעלה מהספסל חמש דקות קודם לכן, מצא את הפינה הרחוקה לאחר פעולה אישית יפה וקבע את תוצאת המשחק.

באשר לדאבור, שכידוע ניצל את פגרת הקורונה על מנת להתאושש מפציעה קשה בברכו, הישראלי סיפק שתי פעולות יפות, אך הוא נראה מעט חלוד, הוחלף בדקה ה-72 ועושה רושם שייקח לו זמן לחזור לכושר משחק מלא. אחרי תשע הופעות בבונדסליגה, החלוץ שהגיע מסביליה תמורת 12 מיליון יורו עדיין לא מצא את הרשת והוא יקווה להבקיע לראשונה כבר במשחק החוץ במחזור הבא מול פורטונה דיסלדורף.

מיינץ, שהייתה ראויה לפחות לנקודה ושלטה במשחק, רשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון והפער בינה לבין המקום שמוביל למבחנים נגד ירידה עומד על נקודה אחת בלבד. במחזור הבא, היא תפגוש את פרנקפורט לקרב תחתית רותח ותקווה לשפר עמדות לקראת המשך מאבקי ההישרדות. 


ימשיך להמתין לשער הבכורה. מואנס דאבור (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי