שלישי בספורט4: באיירן מתכוננת לאליפות שמינית ברציפות

רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר
רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר | Matthias Hangst/Getty Images

הבווארים זקוקים לשלוש הנקודות במשחק החוץ נגד ברמן מהתחתית כדי לזכות בתואר שמיני ברציפות ו-30 בסה"כ. מולר ולבנדובסקי שבים ל-11 לאחר השעייה. פליק הגן על הרננדז והבהיר: "לא חושבים על החגיגות"

(גודל טקסט)

זה היה באוויר כבר לאחר הניצחון 0:1 על בורוסיה דורטמונד בקלאסיקר ומחר (שלישי) זה צפוי להפוך לרשמי. באיירן מינכן זקוקה לניצחון במשחק החוץ נגד ורדר ברמן (21:25, שידור ישיר בספורט4) במשחק שיפתח את מחזור 32 בבונדסליגה כדי לזכות באליפות מספר 30 בתולדותיה ושמינית ברציפות. לכבוד המשחק החגיגי היא מקבלת בחזרה, כמובן, את תומאס מולר ורוברט לבנדובסקי שנעדרו מהניצחון 1:2 על בורוסיה משנגלדבאך בשל צבירת כרטיסים צהובים.

באיירן מגיעה למשחק לאחר עשרה ניצחונות ליגה רצופים בהם כבשה לא פחות מ-34 שערים. היא ניצחה את יריבתה בכל 18 משחקי הליגה האחרונים, נתון בלתי נתפס. חאבי מארטינס סובל מכאבי בטן ויעבור בדיקות, איבן פרישיץ' סוחב פציעה קלה אך צפוי להיכלל בסגל. פיליפה קוטיניו, קורנטן טוליסו וטיאגו אלקנטרה מחוץ לסגל כמובן וגם ניקלאס זולה.

האנזי פליק שניצח ב-25 מ-28 משחקיו על הקווים אמר: "נגיע למשחק בברמן באותה המוטיבצייה, המחויבות והמקצועיות. יהיו שני שינויים בהרכב – אני בטוח שכולם יכולים לנצח מה הם יהיו. ראיתי את האימון היום ולא הייתה שום עייפות, יש לנו עוד 24 שעות לנוח". ג'ושוע זירקזי הצעיר שכבש ביום שבת וכן הקשר הצעיר מיקאל קוויזאנס יירדו לספסל.

באיירן חוגגת אליפות ב-2019 (Gettyimages)

חגיגות האליפות: "אני מצפה לכל משחק. אנחנו מגלמים את המדיניות והשאפתנות של הקבוצה והמועדון. אנחנו תמיד מחויבים. אנחנו רוצים להשיג שלוש נקודות מחר ולהשלים סופית את הזכייה בתואר. אני ממש לא חושב על איך יהיו החגיגות. נראה מה מותר לנו לעשות. קודם עלינו לנצח את המשחק. אני בהחלט אשמח אם לא תהיה מקלחת בירה ".

המאמן הגן על לוקאס הרננדז, המגן שהגיע בקיץ כשחקן היקר בתולדות המועדון ולא הצליח להשתלב: "אני לא יודע על שום אפשרות שיעזוב (הדיווחים בתקשורת). הוא נמצא בחוזה ואנחנו מאמינים בו. לא היה לו קל להשתלב, הוא נפצע, כל שחקן זקוק לקצב. ארבעת חבריו בהגנה היו טובים. הוא מקצוען גדול, אני מרוצה מהמחויבות שלו. באימונים הוא נותן הכל. אני רואה את הפוטנציאל שלו. כל מאמן רוצה שחקן כמוהו".

על ליגת האלופות: "ידענו שהבונדסליגה תשוחק תחילה, הגביע ישתלב ולאחר הפסקה תשוב ליגת האלופות. אני לא חושב על זה כרגע. זה יוכל להיות יתרון, כמה שחקנים פצועים ישובו.  "הקבוצה מתאמנת מאז ינואר. הפסקה של 10-12 ימים תועיל לנו. אני יודע היטב מהי המתכונת של טורניר כמו גביע העולם או יורו (הפורמט החדש המתוכנן לליגת האלופות), נוכל להיערך לכך".


לוקאס הרננדז (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

מצבה של ברמן: "בתקופה שלי הם התמודדו חזק על האליפות. היא הייתה מודל לחיקוי עבור קבוצות רבות. פלוריאן קופלדט עושה עבודה טובה. הכל פתוח עד ליום האחרון. אנחנו מסתכלים על עצמנו".

 

ורדר ברמן, מנגד מגיעה למשחק באופטימיות גדולה אחרי ניצחון ענק 1:5 על פאדרבורן האחרונה בקרב התחתית. הקבוצה מדורבת במקום ה-17 בשוויון נקודות עם פורטונה דיסלדורף שנמצאת במקום המוליך למבחנים. מנגד, היא ניצחה רק פעם אחת העונה בביתה. מילוש וולקוביץ ישוב להגנה לאחר השעייה וקווין ווגט יחזור לקישור, בזמן שכולם מקווים שקלאודיו פיזארו הוותיק יחלים מהפציעה וישחק נגד האקסית. הקשר נורי שאהין ימשיך להיעדר.

שחקני ברמן חוגגים ניצחון ענק ( FRIEDEMANN VOGEL/POOL/AFP via Getty Images)

במשחקים נוספים מחר: בורוסיה משנגלדבאך – וולפסבורג (19:30, שידור ישיר בספורט1), פרייבורג – הרטה ברלין (21:30), אוניון ברלין – פאדרבורן (21:30).  נועלת הטבלה תרד רשמית אם לא תנצח. בכל מקרה, אם דיסלדורף תשיג נקודה במשחק החוץ נגד לייפציג ברביעי, גם זה יחרוץ אצל דינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי