בלתי ניתנת לעצירה: המספרים מהאליפות השמינית ברצף של באיירן

רוברט לבנדובסקי, ג'רום בואטנג
רוברט לבנדובסקי, ג'רום בואטנג | Stuart Franklin/Getty Images

הבווארים זכו באליפות שמינית ברציפות בסיומה של עונה אדירה ומרשימה, ועל הדרך שברו כמה שיאים - אישיים וקבוצתיים. קבלו את הנתונים הנדירים של האימפריה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

מי יכול עליה? באיירן מינכן גברה הערב (שלישי) 0:1 על ורדר ברמן במסגרת המחזור ה-32 של הבונדסליגה וזכתה רשמית בתואר האליפות. זו הייתה עונה פשוט אדירה עבור הבווארים, והנה לכם המספרים האדירים של האימפריה העונה:

* זו הייתה האליפות השמינית ברציפות של הקבוצה. כמובן שמדובר בשיא לאומי.

* באיירן היא גם שיאנית האליפויות של גרמניה – וזו הייתה אליפות מיוחדת, כי היא הייתה ה-30 שלה בהיסטוריה. תוך כמה זמן היא תסגור את העשירייה הרביעית לדעתכם?

* רוברט לבנדובסקי שבר את שיא הכיבושים האישי שלו לעונה בליגה עם השער שכבש היום, שהעלה את מאזנו ל-31. בעבר הוא סיים שתי עונות עם 30 שערים, אך הפעם הוא עומד על שיא חדש. כל זה, אגב, ב-29 משחקי ליגה בלבד בהם שותף.


בלתי ניתן לעצירה. רוברט לבנדובסקי (Gettyimages)

* דווקא במשחק האליפות נשבר שיא המהירות בבונדסליגה: אלפונסו דייויס, מגנה השמאלי של באיירן, הגיע למהירות של 36.51 קמ"ש במשחק הערב מול ברמן – הנתון הגבוה ביותר בליגה הגרמנית מאז החלו לאסוף את הנתונים הללו בעונת 2013/14.

* מאז מונה המאמן האנזי פליק, קבוצתו כבשה 68 שערים ב-22 משחקים תחתיו. מדובר בשיא כל הזמנים, ובממוצע של יותר משלושה שערים למשחק. נתון פשוט אדיר.

* תומאס מולר עם 20 בישולים העונה. רחוק אחד בלבד מאמיל פורסברג, שקבע את שיא הליגה בעונת 2016/17 עם 21 כאלה.

* מנואל נוייר ניצח הערב בפעם ה-20 בקריירה שלו את ורדר ברמן במסגרת הליגה. בכך, הוא השתווה לאוליבר קאן ולותר מתיאוס האגדיים – רק לשלושה הללו ישנם 20 ניצחונות על קבוצה אחת במסגרת הבונדסליגה.

* לבווארים כרגע 93 שערי ליגה העונה. שני משחקים נותרו, מול וולפסבורג ופרייבורג, האם הם ישברו את השיא שלהם שעומד על 101 שערים מעונת 1971/72 הגדולה, אז כיכב בקבוצה גרד מולר?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי