צפו: גלדבאך הביסה 0:3 את וולפסבורג, פאדרבורן ירדה ליגה

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים
שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים | THILO SCHMUELGEN / Contributor

צמד של הופמן, שהכפיל את כמות השערים שלו העונה, סידר עלייה זמנית למקום הרביעי והעביר את הלחץ ללברקוזן שתפגוש את קלן. נועלת הטבלה נוצחה 1:0 בברלין על ידי אוניון, שהבטיחה הישארות

(גודל טקסט)

במקביל למשחק האליפות של באיירן מינכן, שלושה משחקים נערכים הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-32 בבונדסליגה. בורוסיה מנשנגלדבאך חזרה למסלול הניצחונות וטיפסה זמנית למקום הרביעי בטבלה אחרי 0:3 קליל על וולפסבורג. בהמשך, אוניון ברלין הורידה את פאדרבורן ליגה עם 0:1 ופרייבורג גברה 1:2 בביתה על הרטה ברלין.

אוניון ברלין – פאדרבורן 0:1
שער עצמי של החלוץ בן זולינסקי בדקה ה-27 קבע שאוניון ברלין, העולה החדשה, תבטיח באופן רשמי עונה נוספת בבונדסלגיה בזכות ניצחון שני ברציפות לאחר החזרה מפגרת הקורונה. בנוסף, אחרי עונה אחת בליגה הבכירה, אותו גול מוקדם הוריד סופית את פאדרבורן האחרונה בטבלה, שרשמה משחק מספר 13 ברציפות ללא ניצחון ורחוקה כבר שמונה נקודות מחוף מבטחים כשנותרו עוד שש בלבד בקופה.

מנשנגלדבאך – וולפסבורג 0:3

ללא מרקוס תוראם ואלאסן פלאה, שני הכובשים המובילים שלה, גלדבאך שלפה אס מהשרוול, הציגה משחק כדורגל מעולה, הבקיעה שערים יפים והשיגה ניצחון סופר חשוב לקראת המשך המאבק. החבורה של מרקו רוזה העפילה זמנית למקום הרביעי על חשבון באייר לברקוזן והיא יכולה להמשיך לחלום על השגת הכרטיס לליגת האלופות, כשנותרו עוד שני מחזורים.

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, המארחת התאוששה בזכות צמד של ג'ונאס הופמן (11 ו-31), שהכפיל את כמות הכיבושים שלו העונה בליגה, ושער של לארס סטינדל (65), שדאגו שהלחץ יעבור לפטר בוס וחניכיו, שיארחו מחר (רביעי החל מ-21:25, ספורט1) את קלן בידיעה שרק ניצחון יחזיר אותם למקום שמוביל לצ'מפיונס ליג. באשר לוולפסבורג, הזאבים רשמו משחקי שני ברציפות ללא ניצחון ונותרו במקום השישי עם 46 נקודות. 


הכפיל את כמות השערים שלו העונה בבונדסליגה. ג'ונאס הופמן (Gettyimages)

שחקני אוניון ברלין חוגגים הישארות בבונדסליגה (Gettyimages)

תוצאה נוספת

פרייבורג – הרטה ברלין 1:2
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי