דאבור: "שמח על הצמד שלי, מקווה שנגיע לאירופה". בגרמניה החמיאו

מואנס דאבור
מואנס דאבור | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

חלוץ נבחרת ישראל הצטרף לרשימה מצומצמת של שבעה לגיונרים שכבשו צמד באחת הליגות הגדולות וזכה לפרגון. "החזיר את הופנהיים לקרב על אירופה" ו"היה המנצח הגדול" היו חלק מהכותרות. וגם: שיא המועדון שנשבר

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

את הערב הזה מואנס דאבור לא ישכח. החלוץ כבש צמד ראשון בבונדסליגה והיה השחקן הטוב ביותר של הופנהיים בדרך ל-1:3 החשוב במשחק החוץ באאוגסבורג. אם בתשעת משחקי הליגה הראשונים שלו לא הצליח לכבוש, הרי שבשלושת האחרונים יש לו כבר שלושה שערים. מעבר לכך, החלוץ הוא הלגניור השביעי שכובש צמד ומעלה בחמש הליגות הגדולות. עשו זאת לפניו רוני רוזנטל, אייל ברקוביץ', חיים רביבו, תומר חמד, יוסי בניון, ואלמוג כהן שעשה זאת לפני קצת יותר משלוש שנים (אפריל 2017, נגד אותה היריבה – אאוגסבורג).

 
 
"עם צמד תוך שלוש דקות – דאבור היה איש המשחק והחזיר את הופנהיים לקרב על אירופה", התלהבו ב"קיקר", שם נטען כי החלוץ היה מסוכן לאורך כל המשחק. "דאבור הוליך את הקבוצה לניצחון", נכתב באתר הרישמי של הקבוצה. "דאבור הכריע את המשחק, הוא היה המנצח הגדול ועשה את הכל ברור. בקבוצה בהחלט מודים לו", נכתב בכלי תקשורת נוסף במדינה.
 
 
דאבור עצמו, שממעט לדבר, אמר לאתר הרישמי: "היינו מוכנים מההתחלה, היו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע. המשכנו להאמין ולבסוף עשינו את זה. כמובן שאני שמח על שני השערים שלי אבל הכי חשוב הוא לעזור לקבוצה לעמוד במטרות. אנחנו רוצים להגן על המקום השביעי, ואולי נסיים אפילו במקום השישי. יש לנו אנרגיה טובה וחיובית בקבוצה ואנחנו מרגישים בנוח על המגרש". אנחנו ממשיכים לעבוד".


דאבור. ערב בלתי נשכח (ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images)
 

 
אלכסנדר רוזן, עוזר המאמן : "המשחק היה מאוזן במחצית הראשונה, ליריבה היו יותר מדי הזדמנויות לקראת הסיום, הפסדנו כדורים קלים. הצמד המהיר במחצית השנייה בהחלט עזר לנו אך רק עם ה-1:3 הייתה הקלה סופית".
 
 
הופנהיים, שרשמה ניצחון חוץ שביעי העונה – שיא מועדון (לעומת שישה ניצחונות בביתה עד עתה), תארח את אוניון ברלין במחזור הבא בעוד יומיים (שבת) ותסיים את העונה במשחק חוץ קשה נגד בורוסיה דורטמונד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי