דורטמונד שברה שיא מועדון: "אחד המשחקים הטובים שלנו העונה"

אקסל ויטסל, ארלינג הולאנד, ג'ובאני ריינה
אקסל ויטסל, ארלינג הולאנד, ג'ובאני ריינה | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

הצהובים-שחורים היו מרוצים אחרי שהבטיחו את הסגנות והגיעו ל-84 שערי זכות. הומלס: "ידענו להתאושש מהמפלה נגד מיינץ". בתקשורת החמיאו להולאנד: "כמו רוצח ברחבה". נגלסמן: "פתחנו חלש". פרידה עצובה לטימו ורנר

(גודל טקסט)

לייפציג ובורוסיה דורטמונד נפגשו אתמול (שבת) לקרב על הסגנות בגרמניה, אך למרות שהשתיים היו צמודות בטבלה, האורחת בצהוב-שחור הייתה טובה הרבה יותר וניצחה 0:2 בצדק. בזמן שארלינג הולאנד כבש צמד, טימו ורנר, שזכה לתשורה לפני המשחק, אכזב במשחק הבית האחרון שלו בקבוצה. "הולאנד לוקח את דורטמונד על גבו למקום השני", נכתב. "הוא היה קטלני ברחבה, ממש רוצח", נכתב ב"קיקר". "לייפציג השתפרה מעט במחצית השנייה אך לא באמת הייתה מסוכנת. דורטמונד הציגה ריכוז מקסימלי והייתה מסוכנת במתפרצות", סיכמו ב"בילד". למרות האכזבה, לייפציג תוכל לשחק בצורה משוחררת במחזור הסיום שכן הבטיחה את המקום בליגת האלופות.

הולאנד, כוכב המשחק, הגיע ל-43 שערים העונה ב-39 משחקים בכל המסגרות – רק רוברט לבנדובסקי כבש יותר ממנו. בבונדסליגה בלבד הוא הבקיע 13 שערים ורשם עוד שלושה בישולים ב-14 הופעות. זה היה הצמד השלישי שלו, כאשר בהופעת הבכורה הוא כבש שלושער. לא מעט בזכותו רשמה הקבוצה של לוסיאן פאברה שיא מועדון עם 84 שערי זכות. כמו כן, דורטמונד הייתה היריבה הראשונה שלא ספגה העונה במגרשה של לייפציג.

החלוץ החליט להתייחס לג'ובאני ריינה הצעיר שפתח בהרכב לראשונה ובישל לו: "קראתי לו חלום אמריקאי, כוכב גדול, זה נכון, הוא בן 17 ומה שהוא עשה היום על המגרש זה מדהים. יש לו עתיד ענק לפניו", אמר הולאנד. גם מתאו מורי הספרדי הצעיר ערך בכורה ב-11 של לוסיאן פאברה.

הולאנד וריינה חוגגים (RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images)

המנהל הספורטיבי מייקל זורק היה מרוצה: "היה חשוב לי לראות תגובה נכונה אחרי ההפסד למיינץ, השחקנים ידעו היטב מה יש על כף המאזניים. 45 הדקות הראשונות היו מעולות. אני שמח שהבטחנו את המקום השני, אני בהחלט שבע רצון".

יוליאן ברנדט: "המשחקים האחרונים בהחלט לא היו כפי שדמיינו, הפעם היינו עדיפים לגמרי, החזקנו המון בכדור. רצינו להבטיח את המקום השני והצלחנו. הקבוצה שלנו יודעת להתמודד עם ביקורות, אנחנו בעצמינו מאוד ביקורתיים כלפי עצמנו. ניצחנו כל כך הרבה משחקים כך שמותר לנו להפסיד מדי פעם, זה הטבע האנושי".

 
 

הבלם מאטס הומלס היה השחקן שנגע הכי הרבה פעמים בכדור – 95, ואחוז דיוק המסירות שלו היה 92%. הגרמני אמר לאחר המשחק: "עשינו משחק שלם מאוד מהדקה הראשונה, היינו טובים עם הכדור וגם בלעדיו וניצחנו בצדק. התאוששנו מהמפלה נגד מיינץ, זה היה אחד מהמשחקים הטובים ביותר שלנו העונה. הייתה אווירה טובה בחדר ההלבשה. ברור שאני מרוצה כשאני מעורב בשער".

ובצד השני, יוליאן נגלסמן הודה: "היינו כל כך חלשים במחצית הראשונה. לא הצלחנו ללחוץ ולא הצלחנו להתמודד. לא יכולנו להיכנס למשחק ומעולם לא היינו דומיננטים עם הכדור. אפשר היה לראות שאנחנו רדומים. המחצית השנייה הייתה טובה יותר, היינו אגרסיביים ואולי ראויים אפילו לנקודה. אנחנו שמחים שהרטה ברלין ניצחה את באייר לברקוזן. יתרון של 26 שערים אמור להספיק לנו".
 

השוער פטר גולאצ'י: "היו לנו הזדמנויות להשוות במחצית השנייה. אנחנו רוצים לנצח במחזור הסיום ולהשיג את המקום השלישי כי אנחנו ראויים לו על פי כל העונה". אמיל פורסברג אמר שהקבוצה עשתה יותר מדי טעויות: "לא הרגשנו בטוחים עם הכדור כמו בדרך כלל. קיווינו לנצח אבל לפחות עמדנו במטרה הסופית". לייפציג רשמה משחק בית שישי ברציפות ללא ניצחון.

ורנר. פרידה עצובה מעט (Maja Hitij/Getty Images)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי