"צמד החלומות החדש של הופנהיים": בגרמניה מפרגנים לדאבור וקראמריץ'

מואנס דאבור
מואנס דאבור | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

השניים, שפתחו בהרכב יחד בפעם השנייה בלבד ב-0:4 על אוניון ברלין, זכו לכותרות ענק ב"בילד". "הם הנשק החזק ביותר של הקבוצה, כפי שהיו בעבר פירמינו ו-פולאנד או וגנר וגנאברי". המנג'ר רוזן: "מואנס יוצא דופן"

קבוצות: הופנהיים
(גודל טקסט)

ביום שבת ייערך מחזור הנעילה של הבונדסליגה ונראה שנותר רק להצטער עבור מואנס דאבור. חלוץ נבחרת ישראל (28) נמצא בכושר מעולה בשבועות האחרונים ועזר להופנהיים להבטיח את המקום השביעי המוליך לליגה האירופית. החלוץ כבש ארבעה שערים בארבעת משחקי הליגה האחרונים. יכולתו של דאבור זיכתה אותו לשבחים גדולים בתקשורת הגרמנית.

ב"בילד", עיתון הספורט הגדול במדינה, נכתב על "צמד החלומות החדש של הופנהיים" – אנדריי קראמריץ' ומואנס דאבור. "פעם היו אלה אובאסי ואיבאסביץ', לאחר מכן רוברט פירמינו ו-קווין פולאנד, לימים סנדרו וגנר וסרג' גנאברי וכעת השניים האלה". "הם הנשק החזק ביותר של הקבוצה", נטען.

ביום שבת כשהופנהיים הביסה 0:4 את אוניון ברלין, זו הייתה הפעם השנייה בסך הכל בה הם משחקים יחד. שבוע קודם לכן שיחק דאבור עם ברונו לארסן. המנג'ר אלכס רוזן מבסוט מהביצועים שלהם: "הם שני שחקנטם מאוד איכותיים. הם מאוד מסוכנים ויכולים לגרום לצרות לכל הגנה. קשה להתמודד איתם". עוד הוסיף רוזן כי יש לו למעשה צרות של עשירים: "איחלאס בבו, כריסטוף באומגרטנר, רוברט סקוב – יש לנו המון אפשרויות". על אף מגוון האפשרויות, שני החלוצים הם המובילים בהיררכיה נכון לעכשיו. רוזן הוסיף: "דאבור יוצא דופן, מסוכן בכל עת, קשה להוציא לו את הכדור".


ביום שבת הקרוב תתארח הופנהיים אצל בורוסיה דורטמונד השנייה בטבלה (16:20, שידור ישיר בספורט4) ותנסה להפתיע כפי שעשתה במשחק החוץ נגד באיירן בסיבוב הראשון. חלוץ נבחרת ישראל אמנם לא היה חלק מאותו הניצחון, אבל הוא כבש צמד נגד הבווארים במשחק הגביע וישמח להוכיח את עצמו שוב נגד מועדון פאר נוסף. החלוץ זקוק לשער אחד כדי לסיים את העונה הלא פשוטה הזו עם עשרה כיבושים – שלושה במדי סביליה בליגה האירופית, ארבעה בבונדסליגה ועוד שניים בגביע הגרמני יש לו כרגע ב-1,188 דקות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי