האקרים פרצו לחשבון של ריאל: "החתמנו את ליאו מסי"

מסי ריאל
מסי ריאל | טוויטר

אחרי מקרה די מריה בבארסה, גם הבלאנקוס "נהנו" מההאקרים. רונאלדו עצבני ורוצה לשדרג את שכרו על מנת לשלם את הקנס על העלמות המס

(גודל טקסט)
אחרי שהאקרים פרצו לחשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה וכתבו שם שאנחל די מריה נרכש על ידי המועדון, הלילה (בין שישי לשבת) עשו זאת גם בחשבון של ריאל מדריד עם כותרת גדולה בהרבה: "ברוך הבא ליונל מסי". ההאקרים גם השתילו בו סרטון על השערים שהבקיע נגד ריאל מדריד.


החשד נפל על קבוצת האקרים ערבים שעשו זאת לפנות בוקר. OurMine, קבוצת האקרים ידועה הייתה זו שלקחה את האחריות על המעשה. הקבוצה טענה שעשתה זאת כדי להראות שהאבטחה באינטרנט חלשה ואפשרית לפריצה.




בנושא אחר, כריסטיאנו רונאלדו הצהיר לפני כמה שבועות לפי העיתון "א-בולה" שהוא רוצה לחזור לשחק בפרמייר-ליג וכועס על ריאל מדריד שלא התייצבה לימינו אחרי ההאשמות שהעלים מס. המשבר שנרגע מעצמו אחרי כמה ימים לא התממש, אבל כעת מתגלה הסיבה האמיתית לדברים. לפי מספר מקורות בספרד בהם "מונדו דפורטיבו" המקורב לברצלונה רונאלדו דורש לפתוח את החוזה שלו ולהעלות את שכרו. אם ליונל מסי יחתום על החוזה החדש שלו הוא ירוויח יותר מהחלוץ הפורטוגלי שנמצא בכושר שיא והוביל השנה לזכייה בתארים רבים של ריאל מדריד. מסי ירוויח בחוזה החדש שלו 30 מיליון יורו לעונה.


Trolling of epic proportions this. After FC Barcelona's twitter hack, Real Madrid have been hacked as well. pic.twitter.com/c4Rm0RVkCw

— Tony Martial Ultra (@Lukaku_FC) August 26, 2017

הוא נזף בעיתונאי פורטוגלי בטקס הענקת שחקן השנה של אופ"א ששאל אותו אם הוא רוצה להאריך את חוזהו ולהגדיל את שכרו ואמר לו: "אתה שואל יותר מדי שאלות. יותר מדי סקרן". המטרה של רונאלדו ברורה. הוא רוצה להרוויח יותר מליונל מסי ויותר מניימאר שכרגע מרוויח בעקבות ההעברתו לפ.ס.ז' יותר מהשניים כ-40 מיליון יורו לעונה. רונאלדו לא הכחיש במונאקו את שאלת הכתב אלא רק נזף בו.


בנובמבר האחרון הוא האריך חוזה ומרוויח כיום 23.6 מיליון יורו לעונה כשחוזהו מסתיים ב-2021. סוכנו ז'ורז' מנדש נשאל על השמועות במונאקו ואמר: "אני לא יודע על כך דבר".



רונאלדו, עדיין עצבני (Gettyimages)


בטקס עצמו רונאלדו נשמע אחר: "ריאל מדריד הקבוצה הכי טובה בעולם ואני מאושר להיות כאן". ועדיין, מקורבים אליו טוענים שהוא עדיין כועס מאוד על המצב בו יצטרך לשלם סכום גבוה מאוד על העלמת מס בעקבות המשפט המתנהל נגדו על העלמת מס בסך 14 מיליון יורו והוא רוצה שריאל מדריד תשלם את חלקו הגדול של הקנס אם לא ישירות למס הכנסה הספרדי אז באמצעות שכרו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי