דיווח: גארת בייל ייעדר לפחות חודש בעקבות הפציעה

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

פתיעה חדשה שהתגלתה אצל הכוכב הוולשי, תשאיר אותו מחוץ למגרשים מאוחר מהצפוי. קרבחאל נשלח לבדיקת מומחה בנוגע לתסמונת ממנה הוא סובל, ועלול להיעדר מספר שבועות. הקבוצה לא תדחוק בו לחזור

(גודל טקסט)

מכת הפציעות מסרבת לעזוב את ריאל מדריד. לפי מספר דיווחים בספרד, פציעתו של גארת' בייל משחשבו והוא ייעדר לפחות חודש בעקבות פציעה חדשה שהתגלתה עם חזרתו מנבחרת וויילס.

הפציעה שמנעה מהכוכב הוולשי לשחק מול אספניול במחזור האחרון בליגה הספרדית, תגרום לכך שכמובן לא ישחק במדי נבחרתו נגד גיאורגיה ואירלנד, והעלייה למונדיאל מוטלת כרגע בספק. 

כזכור, בייל נפצע בניצחון הבלאנקוס על בורוסיה דורטמונד בשריר הירך האחורי ופציעתו הוערכה כלא חמורה, אך כפי שכבר קרה בעבר, מסתבר שהמצבקשה ממה שחשוב בבירת ספרד. הוולשי סבל מפציעות בכל שהותו בריאל מדריד והחמיץ עד כה בארבע שנים 9,346 דקות משחק. הוא שיחק רק ב-43% מהמשחקים


בייל. מצב לא פשוט (Gettyimages)

ואם זה לא מספיק עבור הבלאנקוס, מוקדם יותר דווח שריאל מדריד מודאגת ממצבו של דני קרבחאל. המגן סובל מבעיה בקרום הלב, וזקוק לבדיקה רפואית שתבהיר את אופן הטיפול וחומרת הבעיה.

על פי "מארקה", שחקנה של האלופה הספרדית, שעדיין לא החמיץ משחק העונה והשלים את כל 990 הדקות ב-11 משחקי הבלאנקוס, נשלח לרופא מומחה והוא צפוי להיעדר לפחות מספר שבועות.

קרבחאל. לא יאיצו בו לחזור
קרבחאל. לא יאיצו בו לחזור (AFP)

מאמן זינדין זידאן לא מעוניין לדחוק בקרבחאל, ולמרות חשיבותו של השחקן למערך הקבוצה הוא יקבל את כל המנוחה שהוא צריך על מנת שיוכל לחזור להיות רלוונטי ברמות הגבוהות.

בעיתון נטען שמצבו הרפואי של קרבחאל נדיר יחסית בעולם הכדורגל. עוד סופר כי בקבוצה מרוצים מחזרתו לכשירות של קארים בנזמה, שצפוי להיות בסגל למשחק נגד חטאפה, אחרי פגרת הנבחרות ב-14.10.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי