ליאו מסי נתן אור ירוק: גורצקה ינחת בברצלונה בינואר

לאון גורצקה
לאון גורצקה | Gettyimages

דיווחים נוספים מספרד טוענים כי בנוסף לקשר שאלקה עשויה ברסה להחתים את דולברג ודה ליכט כבר בינואר כדי לחסום את מעברם של שני ההולנדים המוכשרים לארסנל

(גודל טקסט)
האתר הספרדי "דון באלון" פרסם היום (חמישי) שליונל מסי קיבל הבטחה מברצלונה לרכוש בינואר את לאון גורצקה. על פי הדיווח הפרעוש התלהב מקשר שאלקה ואמר לראשי המועדון שגורצקה יכול להועיל לברסה.


חוזהו של גורצקה מסתיים בשאלקה בתום העונה ובברצלונה יודעים שהגרמנים יהיו לחוצים למכור אותו בינואר כדי להרוויח עליו סכום כלשהו ולכן יסכימו להתפשר על סכום זול. דון באלון רק תוהה איך מסי הסכים לבואו של גורצקה המשחק על המשבצת של איבן רקיטיץ', הנחשב לחברו הטוב.




"מונדו דפורטיבו" טוען שברצלונה מעוניינת גם בשני כוכביה הצעירים של אייאקס הבלם/קשר  מתיאס דה ליכט בן ה-18 והחלוץ קספר דולברג בן ה-20, שהבקיע 18 שערים ב-38 משחקי ליגה בעונה שעברה וכמעט חתם בדורטמונד. אלא הבלאוגרנה חוששים שארסנל תגנוב להם את שני השחקנים אם אכן ימונה מארק אוברמרס, המנהל המקצועי של היהודים לתפקיד זהה בתותחנים בעונה הבאה.


Definitely deserves playing time with the first team #JoseArnaizpic.twitter.com/3npP8Fo6RI

— Sarah (@AllAboutFutbol2) October 24, 2017


כצעד מנע להתפתחות הזאת כבר שוחח המנהל המקצועי של ברצלונה רוברטו פרננדס עם הנהלת אייאקס והציע שברסה תרכוש את דולברג ודה ליכט כבר בינואר הקרוב ותשאיל אותם חזרה למועדון ההולנדי עד תום העונה. במקביל חושש ארנסטו ואלוורדה, מאמן ברצלונה, מכך שחוסה ארנאיס בן ה-22 שהפגין יכולת טובה ואף כבש בניצחון בגביע על מורסיה (0:3) יברח לבאיירן, יונייטד וארסנל שהחלו כבר לעקוב אחריו.


ארנאיס משתייך לברצלונה ב' והמאמן הבאסקי מעוניין להעלות אותו לקבוצה הראשונה כבר בינואר אם וכאשר פאקו אלקאסר יימכר. בנוסף פורסם שהקטאלונים מעוניינים בבורחה איגלסיאס בן ה-24, המושאל מסלטה ויגו לסראגוסה וכבר הספיק לכבוש העונה שבעה שערים ב-11 משחקים.

[esports3] |
Camp Nou will have a surname of GRIFOLS. Contract will be for 30 years and worth around 400M €.

400/30 = 13M € per season pic.twitter.com/ExJXlugfPd

— FCBdaily (@TheFCBdaily) October 26, 2017

בנושא אחר, נודע שברצלונה עשויה את עתידה הכלכלי בלי קשר לעתיד הפוליטי של קטאלוניה. על רשת הטלוויזיה "אספורטה 3", הנהלת המועדון מנהלת מו"מ מתקדם עם חברת התרופות הקטאלונית "גריפולס" על שינוי שמו של אצטדיון "קאמפ נואו החדש" ייקרא על שמה של חברת התרופות, שתיתן חסות תמורת סכום של 400 מיליון יורו ל-30 השנים הבאות. בדיווחנסמר שההסכם צפוי להיות מאושר בתחילת 2018 ושמו של האצטדיון צפוי להיות "קאמפ נואו גריפולס", בדומה ל"וונדה מטרופוליטן" של אתלטיקו מדריד והאצטדיון המחודש של ריאל מדריד. "גריפולס" שומרת על הגאווה הקטאלונית מפני שהיא אחת החברות הבודוות שלא הוציאה את משרדיה מקטאלוניה למזרח הרחוק, ושיתוף הפעולה בין המועדון לתאגיד יחזק את הגאווה המקומית בחבל הארץ שדורש עצמאות.


דולברג ודה ליכט במדי אייאקס. יגיעו לקאמפ נואו המחודש? (טוויטר)
 דולברג ודה ליכט במדי אייאקס. יגיעו לקאמפ נואו המחודש? (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי