ניימאר לשחקני ברצלונה: "מתחרט שחתמתי בפאריס סן ז'רמן"

789680
ניימאר | טוויטר

סוף לרומן בעיר האורות? הכוכב הגיע לביקור בקאטלוניה, ועל פי הדיווחים בספרד, תקף את ההתנהלות בפאריס. אופמקאנו עשוי להצטרף כבר בינואר

(גודל טקסט)

שלושה חודשים אחרי שהטריף את שוק ההעברות וחתם בפאריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו, נדמה כי ניימאר מתגעגע לברצלונה. אמש (ראשון) סערו אוהדי המוליכה הספרדית בעקבות הביקור של הברזילאי במתחם האימונים, אך היום מדווחים בתקשורת הקאטלונית על מספר שיחות של ניימאר עם חבריו לשעבר.

על פי הדיווח בתוכנית הטלוויזיה 'La Porteria', ניימאר סיפר לשחקני ברצלונה כי הוא מתחרט על ההחלטה לעזוב לעיר האורות. הכוכב הסביר את הטענות שלו ועל פי הדיווח אמר: "החיים בפאריס קשים לי. אני לא מתאקלם שם ובמיוחד לא מרוצה מהמצב המקצועי בקבוצה". מי שסומן כאשם העיקרי בתחושות הקשות של ניימאר הוא אונאי אמרי. רק לאחרונה דווח בתקשורת הצרפתית על יחסים מעורערים בין המאמן לכוכב, והברזילאי בחר לבקר את אמרי דווקא מול שחקנים ברצלונה. "השיטות שלו מתסכלות, הכדורגל שלו חסר השראה ואני לא מבין למה בחרו בו לאמן קבוצה כמו פאריס". אולם, לא רק המאמן מעורר את כעסו של ניימאר. ב-'La Porteria' סיפרו כי גם הצוות המקצועי, הרפואי וחלק מחבריו לסגל גורמים לו לתחושות רעות, זכר לוויכוח המתוקשר עם אדינסון קבאני.

מדובר בהצהרות חסרות תקדים מצדו של הברזילאי, שאחרי החתימה בעיר האורות סיפר כמה הוא מחובר לעיר, לפרויקט ולשאיפות של נאסר אל חליפי להפוך לקבוצה הטובה בעולם. במקביל, נציגיו של החלוץ נמצאים בסכסוך מתמשך עם הנהלת ברצלונה, בעקבות המכירה שלו לפ.ס.ז'.

ביינתים, בתקשורת הקאטלונית ממשיכים לעסוק במועמדים לחיזוק הסגל בינואר. אחרי ששמו של ורג'יל ואן דייק ירד מהפרק, רוברטו פרננדס נחוש לצרף בלם נוסף. בשל הדעיכה בכושרו של חאבייר מסצ'ראנו, בצוות המקצועי עוקבים בקשב אחרי מספר שחקני הגנה. מתיאס דה ליכט מאייאקס נמצא על הכוונת, אך היום מדווחים כי גם דאיו אופמקאנו סומן כמועמד בכיר להגיע כבר בינואר.


כבר מתגעגע. ניימאר עם מסי וסוארס

הצרפתי בן ה-19 של לייפציג זכה למעקב צמוד בשבועות האחרונים, כמו גם טימו ורנר. העונה רשם הבלם כבר שמונה הופעות בהרכב של המדורגת שלישית בליגה הגרמנית, והוא זוכה לעניין גם מצד מילאן. רק לאחרונה אישר ראלף ראגניק, המנהל המקצועי של לייפציג, על ההתעניינות באופמקאנו: "יש לנו מספר הצעות ממועדונים גדולים על דאיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי