הזאר: זה יהיה חלום בשבילי לשחק תחת זידאן

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettimages

כוכב צ'לסי שלח רמז עבה לריאל מדריד ועל פי דיווחים כבר נפגש עם פרס והציב תנאי: יגיע אם אחד משלישיית BBC יועזב. המאמן הצרפתי על הקשר הבלגי: "הכי מוערך עלי אחרי מסי ורונאלדו, שחקן ספקטקולרי"

(גודל טקסט)

"זינדין זידאן השחקן היה האליל שלי כילד וברור שאני רוצה לשחק תחתיו כמאמן", כך אמר אדן הזאר כוכב צ'לסי ונבחרת בלגיה בראיון לרשת הטלוויזיה RTL, "אני גם מעריך מאוד את העבודה שלו כמאמן בריאל מדריד. "אני כרגע בבלוז, טוב לי ויש לי עוד מה להשיג כך שאני לא יודע מה יהיה בעתיד אבל זה יהיה חלום להתאחד אתו בבלאנקוס".

אלא ש"אס" מדווח שאלופת אירופה לא תמתין עד 2020 כדי להחתים את הזאר לאחר שסימנה אותו כאחת המטרות המועדפות עליה בחלון ההעברות של הקיץ הקרוב. על פי הדיווחים שוחח כבר הנשיא פלורנטינו פרס עם הכוכב הבלגי ושמע ממנו שהוא מוכן להגיע בתנאי שאחד משלושת הכוכבים – כריסטיאנו רונאלדו, כארים בנזמה וגארת' בייל – יעזוב.

ההערכה בין הזאר לזידאן לגמרי הדדית. כבר ב-2010 כשזיזו שימש כיועץ וסקאוט הוא המליץ להנהלת ריאל להחתים את הבלגי בן ה-19, אז כוכב ליל, ודעתו לא התקבלה. כעבור שנתיים של הצטיינות בליגה הצרפתית נרכש הזאר על ידי צ'לסי בסכום של 36 מיליון יורו.


זיזו. רצה להביא את הזאר לריאל כבר ב-2010 (Getty)

לפני כשנתיים, זמן קצר לפני שמונה למאמן הבלאנקוס התייחס זידאן להזאר ואמר כך: "אחרי ליאו מסי ורונאלדו, אדן הוא השחקן שאני הכי מעריך. זה פשוט ספקטקולרי לצפות בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי