אינייסטה: מעדיף את מסי על רונאלדו, יפריע לי שניימאר יהיה בריאל

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | צילום: AFP

כוכב ברצלונה שוחח עם אוהדים ביום פתוח על רונאלדו ("הוא יכול לומר מה שהוא חושב"), על רכש ("קוטיניו שחקן חשוב, הוא יצטרך להתרגל ללחץ שיש פה") והשחקנים בקבוצה ("דאולופאו לא יישאר")

(גודל טקסט)

קשרה של ברצלונה אנדרס אינייסטה דיבר ביום פתוח עם אוהדים על העונה הנוכחית ועל נושאים שונים בכדורגל. הוא דיבר הרבה על ניימאר, ההשוואות בין רונאלדו למסי, היורש שלו בברצלונה וההגעה האפשרית של פליפה קוטיניו.

ההגרלה נגד צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות: "מפגש קשה ומסובך נגד קבוצה עם עוצמה שיש לנו זיכרונות חשובים ממנה ולי יש את אחד הרגעים החשובים בקריירה שלי נגדם (שער השוויון שהבקיע ב-2009 ב-1:1 בסטמפורד ברידג)".

ברצלונה לא הפסידה מאז הסופר-קאפ הספרדי: "זה יכול לקרות מדי פעם ואנחנו חוגגים את הרגע. אנחנו צריכים להמשיך להראות את אותה מנטליות והכי חשוב להראות את הפנים הטובות שלנו".

האם כריסטיאנו רונאלדו השחקן הכי טוב בהיסטוריה: "אין לי מה לומר על הדעה שלו. אני לא יודע אם הוא השתמש במילים האלה בדיוק. הוא חופשי לומר מה שהוא רוצה. הוא זכה בחמישה "כדורי זהב", וזה אומר שהוא אחד הטובים שיש. ברור שיש לי את ההעדפה שלי וזה ליאו מסי".

רונאלדו. יכול לחשוב מה שהוא רוצה (AFP)
רונאלדו. יכול לחשוב מה שהוא רוצה (AFP)

העזיבה הצפויה של חאבייר מסצ'ראנו: "אנחנו לא רוצים להגיב בגלל שאין משהו רשמי. הוא חבר קרוב שלי ואני רוצה שיישאר בקבוצה, כשהוא אצלנו הוא מחויב מאוד למועדון. הוא מהבלמים שיודעים לשחק עם הכדור בגלל ששיחק קשר זמן רב".

ניימאר לריאל מדריד: "לא יודע אם זה יקרה או לא. יפריע לי מאוד לראות את ניימאר בריאל מדריד כי הוא שחקן שמכריע משחקים, אבל זה בינתיים תיאורטי בלבד".

ניימאר. יפריע לראות אותו בריאל (AFP)
ניימאר. יפריע לראות אותו בריאל (AFP)

הרכש של ירי מינה ופליפה קוטיניו: "אם יגיעו הם שחקני רכש חשובים מאוד. הם יהיו חייבים להתרגל ללחץ שיש בקבוצה כמו ברצלונה. דאולופאו? אנחנו מדברים על זה בחדר ההלבשה שהוא עשוי לעזוב. הוא בחור צעיר עם איכויות מצוינות. אני לא חושב שהוא יישאר".

האם דניס סוארס יהיה היורש שלו: "לא הייתי רוצה להשוות אף שחקן אליי. כשהגעתי לברצלונה גם השוו אותי הרבה לאחרים. אני חושב שהוא שחקן שיש לו איכויות להיות שחקן קבוצתי טוב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי