הכי לוהטת בספרד: 1:4 לאייבר על ג'ירונה

אייבר חוגגת
אייבר חוגגת | טוויטר

צמד של אינוי ושערים של צ'ארלס וג'ורדן קבעו ניצחון חמישי בשישה משחקים. מאוחר יותר חגגו בחבל הבאסקים גם את ניצחונה של אלאבס 0:1 על מלאגה. מוניר כבש אחרי שרשם את החמצת העונה

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)
אייבר הקבוצה הכי לוהטת בספרד בחודש האחרון השלימה ניצחון חמישי בשישה משחקים עם 1:3 על ג'ירונה ונדבקה לויאריאל (כשרק הפרש שערים מפריד בין המקום השישי לשביעי). אלאבס ניצחה 0:1 את מלאגה בקרב על שש נקודות בתחתית.




אייבר – ג'ירונה 1:4
החבורה של חוסה מנדיליבאר לא עוצרת. אחרי הניצחון המרשים על ולנסיה הגיעה העולה החדשה מקטלוניה הגיע לאיפורואה וחטפה בראש. טקאשי אינוי היפני בצמד (1 ו-63) – הראשון בפריצת יחיד מסחררת ובעיטה שטוחה לפינה הרחוקה, והשני בדחיקה מקרוב לאחר הדיפה לא מוצלחת של בונו, שוער ג'ירונה – צ'ארלס בנגיחה בדקה ה-54 לאחר הגבהה משמאל וז'ואן ג'ורדן בדחיקה מערבוביה בזמן פציעות חגגו עבור הבאסקים. דויד טימור כבש שער שוויון זמני בדקה ה-26 בכדור חופשי נהדר מ-20 מ' לחיבורים.


Munir has just produced the miss of the season for @Alaves#AlavesMalagapic.twitter.com/LgfENi7SfU

— Football 24/7 (@foetball247) December 21, 2017



אלאבס – מלאגה 0:1

גיבור המשחק היה ללא ספק מוניר אל חדאדי. המושאל מברצלונה הגיע ללא פחות מחמש הזדמנויות כיבוש, החמיץ ארבע מהן – כולל אחת שתהיה מועמדת להחמצת העונה כשבעט ממטר אחד למשקוף – ורק בחמישית הרשית מהמצב הקשה ביותר. בדקה ה-60 רובן דוארטה הגביה משמאל לרחבה והחלוץ המשיך את הכדור מהאוויר לרשת, 0:1 למארחת. בעקבות הניצחון עלתה הקבוצה הבאסקית מעל לקו האדום בזכות הפרש שערים על לה קורוניה שגלשה למקום ה-18 ממנו יורדים ליגה.







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי