המשבר נמשך: צפו ב-2:2 של ריאל מדריד מול נומנסיה

שחקני ריאל מדריד
שחקני ריאל מדריד | אתר רשמי

אחרי אובדן הנקודות מול סלטה ויגו, גם הרכב המחליפים של זידאן התקשה להרשים אך הבלאנקוס העפילו לרבע גמר גביע המלך הספרדי אחרי 2:5 בסיכום שני המפגשים. צמדים ללוקאס ופרננדס. לגאנס הדיחה את ויאריאל

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
גומלין שמינית גמר גביע המלך הספרדי נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. במוקד: ויאריאל הודחה מול לגאנס, ריאל מדריד העפילה לשלב הבא למרות הרכב עמוס במחליפים ויכולת דלה, כשגם אלאבס תהיה בשלב הבא.


ריאל מדריד – נומנסיה 2:2
אחרי השבוע הדרמטי שעבר על זינדין זידאן, הוא זכה להזדמנות לשמוח עם העפלה לשלב הבא, אך אבוי לאלופת אירופה על היכולת. הרכב המחליפים של זיזו הצליח לסחוט רק תיקו מול קבוצת הצמרת מליגת המשנה, שסיפקה הופעה מעוררת השראה. לוקאס ואסקס כבש ראשון וגיירמו פרננדס איזן לפני המחצית. הרצף נשמר גם במחצית השנייה כשהקיצוני של ריאל כבש. נומנסיה לא אמרה נואש ובדקה ה-82, פרננדס כבש שוב. ריאל בשלב הבא עם 2:5 בסיכום שני המפגשים, אך עם יכולת כזו היא תתקשה לחזור לנצח. נומנסיה, שאיבדה בתוספת הזמן את דני קלבו שהורחק, תשאף לפגוש את ריאל בעונה הבאה בליגה הבכירה.  

 
 


אלאבס – פורמנטרה 0:2 

המארחת השלימה 1:5 בסיכום שני המפגשים והיא בשלב הבא. אחרי הצרות בליגה, אלאבס השיגה ניצחון מרשים על הקבוצה ממרכז הטבלה של ליגת המשנה. ארדמין דמירוביץ' הרשית ראשון בדקה ה-56, אלפונסו פדרסה (91) חתם וסידר לאלאבס ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים בכול המסגרות. 

Este equipo ha hecho historia pero esto no para #EnLeganésLosSueñosSeCumplen#YaEstamosEnCuartospic.twitter.com/ORttM7HF8M

— C.D. Leganés (@CDLeganes) 10 בינואר 2018

ויאריאל – לגאנס 1:2

הצוללת הצהובה הודחה מול הקבוצה המפתיעה ביותר של הליגה הספרדית העונה. אחרי 0:1 יקר של לגאנס במשחק הקודם בזכות שער בדקה ה-31 של נביל אל זהאר, גם שני שערים של דני ראבה (48) ודניס צ'רישב (89) לא הספיקו. ויאריאל תנסה למנף את הניצחון לקראת המפגש מול ריאל מדריד בליגה, לגאנס עם הפסד ראשון אחרי שלושה משחקים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי