ניפגש באמירוית: צפו ב-0:0 הקצבי של צ'לסי מול ארסנל

אדן הזאר
אדן הזאר | AFP

הבלוז לא הצליחו לנצל עדיפות ברורה על הקבוצה של ונגר, כדי להשיג יתרון משמעותי לקראת הגומלין בעוד כשבועיים בחצי גמר גביע הליגה. וילשייר פתח, נפצע והוחלף. אלכסיס שולב רק כמחליף. קונטה עם תיקו שלישי ברצף

(גודל טקסט)

ארסנל וצ'לסי נפרדו הערב (רביעי) ב-0:0 קצבי, במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה האנגלי, שהועבר בשידור ישיר בספורט2. הבלוז לא הצליחו לנצל משחק איכותי, שכלל שליטה לאורך מרבית 90 הדקות, כדי להשיג יתרון משמעותי על התותחנים. ארסן ונגר המורחק, המשיך לערוך רוטציות בסגל ונדמה כי הוא לא הפיק לקחים מההדחה מהגביע האנגלי. למרות ההרכב שכלל מספר שחקנים צעירים, ארסנל שלו עשויה להשלים את המשימה ב-24 בינואר, בגומלין באצטדיון האמירויות. 
 



ויקטור מוזס היה קרוב לכבוש ונעצר בקורה של דויד אוספינה במחצית הראשונה, הקצב המשיך להיות בכיוון אחד – לעבר שערו של הקולומביאני, אך גם ספק הכשלה על ססק פברגאס לא גרמה למרטין אטקינסון לשרוק לפנדל לקראת הסיום. אצל התותחנים, ג'ק וילשייר שוב נפצע. הקשר, שפתח בהרכב, הוחלף במחצית השנייה והדאיג שוב את הצוות הרפואי של ארסנל. אלכסיס סאנצ'ס, שנשמר, עלה כמחליף אך גם זה לא הפיח חיים במשחק ההתקפה של האורחת. אנטוניו קונטה עם תיקו שלישי ברציפות בכול המסגרות, ונגר עדיין מחזיק בסיכוי לזכות בתואר העונה.  



שוב הוא נפצע. וילשייר (AFP) 


הרכבים: 

צ'לסי: טיבו קורטואה, אנטוניו רודיגר, אנדראס כריסטיאנסן, סזאר אספיליקווטה, ויקטור מוזס, ססק פברגאס, אנגולו קאנטה, דני דרינקווטר (וויליאן, 68), מרקוס אלונסו, אלברו מוראטה (מישי בטשוואי, 87), אדן הזאר (טימו באקיוקו, 84)



ארסנל:
דויד אוספינה, קאלום צ'יימברס, שוקרדן מוסטפי, רוב הולדינג, הקטור ביירין, גרניט צ'אקה, ג'ק ווילשייר (מוחמד אלנני, 57), אניסלן מיטלאנד ניילס, אלכס איוובי, דני וולבק, אלכסנדר לקאזט (אלכסיס סאנצ'ס, 66).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי