זידאן: כל מה שכותבים עלינו זה שטויות, הכול כדי למכור כותרות

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

מאמן ריאל מדריד, שספג ביקורת קשה, רתח מזעם לקראת ויאריאל (שבת, 17:15): "הגיע הזמן שנוכיח לכולם את עצמנו על המגרש". אתלטיקו תפגוש את אייבר הלוהטת

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

במוקד המחזור ה-19 בליגה הספרדית יעמדו שני המפגשים של הענקיות ממדריד. ריאל תנסה להתאושש מול ויאריאל (שבת, 17:15), אתלטיקו תפגוש את אייבר (19:30) בתקווה להלחיץ את ברצלונה.

ריאל מדריד – ויאריאל
אחרי ה-2:2 מול סלטה ויגו בליגה, שהגדיל את הפער מהפסגה, והתיקו המאכזב בגביע המלך הספרדי מול נומנסיה מליגת המשנה – זינדין זידאן משווע לניצחון. זיזו יוכל בצורה תיאורטית לקזז זמנית את הפער מברצלונה ל-13 נקודות כשיש לו גם משחק חסר. המפגש האחרון של הבלאנקוס בסנטיאגו ברנבאו בליגה היה ה-3:0 בקלאסיקו.

סרחיו ראמוס וקארים בנזמה הפצועים ימשיכו להיעדר, ובחלק הקדמי ישתפו פעולה כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל ואיסקו. בתקשורת הספרדית ביקרו את זידאן על העובדה כי הוא אינו מעניק ללוקאס ואסקס מספיק הזדמנויות. הקשר היה מעורב כבר בעשרה שערים בכול המסגרות (חמישה שערים וחמישה בישולים). הצוללת הצהובה, שאיבדה את סדריק בקאמבו, הודחה מגביע המלך והיא מודעת לכך שכל תוצאה מלבד הפסד בברנבאו, תסבך קשות את העונה של אלופת אירופה ועשויה להוציא אותה לדרך חדשה.


בצרות. זידאן (AFP) 


לקראת ויאריאל אמר זידאן: "אנחנו לא צריכים להקשיב לכל מה שאומרים עלינו, כי אומרים רק דברים רעים ושליליים. נמאס לי לשמוע כמה אנחנו רעים, כל מה שאומרים עלינו זה שאנחנו מבצעים טעויות. הכותרות על אי הצלחה של ריאל מוכרות יותר, ומרביתן לא נכונות זה הכול כדי למכור את העיתונים. הגיע הזמן שנוכיח לכולם על המגרש". 

אייבר – אתלטיקו מדריד


ללא דייגו קוסטה המושעה, אתלטיקו תנסה להלחיץ את ברצלונה ולצמק ממנה את הפער באופן זמני לתשע נקודות. פליפה לואיז ימשיך להיעדר, כמו גם סטפן סאביץ' וגאבי המושעים. אייבר, שנמצאת בתקופה טובה וניצחה בשישה משבעת המשחקים האחרונים, תחלום על הפתעה מול הקהל הביתי.

משחקים נוספים:
ג'ירונה – לאס פלמאס (שבת, 14:00)
דפורטיבו לה קורוניה – ולנסיה (שבת, 21:45)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי