דמבלה ייעדר חודש, סוארס: חשבתי שהחלום להגיע לבארסה אבוד

עוסמאן דמבלה, אנדרס אינייסטה
עוסמאן דמבלה, אנדרס אינייסטה | אתר רשמי

הצרפתי סובל מקרע בשריר הירך, הקפטן לא כשיר במאת האחוזים ובברצלונה לא ירצו לסכן אותו לקראת המפגש מול אספניול ברביעי. סוארס חשף: "כשבארסה החתימה אותי בכיתי מאושר"

(גודל טקסט)
"גם קללת אנואטה כבר נשאר מאחור", כך תיארו היום (שני) את התצוגה של ברצלונה מול ריאל סוסיאדד. המוליכה כבר פיגרה בשני שערים במחצית הראשונה, אך הצליחה להשלים קאמבק מופלא בדרך ל-2:4 מרשים. ברצלונה הצליחה להגדיל את הפער מאתלטיקו מדריד לתשע נקודות, עם הניצחון הראשון שלה בסן סבסטיאן בליגה מאז 2007.


פאוליניו התחיל את הקאמבק, לואיס סוארס הפך וליאו מסי השלים עם בעיטה חופשית מושלמת, שהעלתה אותו ל-16 שערי ליגה העונה. הפרעוש רשם משחק ליגה חמישי ברציפות בו הוא מבשל שער, והביצוע שלו בכדור החופשי שבר את שיאו של גרד מולר. מסי עלה לפסגת הכובשים של שחקן בקבוצה אחת בחמשת הליגות הבכירות עם 366 שערים ב-401 הופעות. 



ומה לגבי הפער מריאל מדריד, הוא כבר עומד על 19 נקודות אם תהיתם. 'אל מונדו דפורטיבו' טען: "הסופה של הבלאוגרנה". ג'ורדי אלבה, שהפעם לא בישל או כבש, דאג לעקוץ את אלופת אירופה: "אם הם היו מובילים עלינו ב-19 נקודות, היו הורגים אותנו. זה בלתי נתפס, אבל הם ייאבקו עד הסיום". המגן הוסיף: "אנחנו נאבקים ביחד, בהגנה ובהתקפה". אלבה גם דאג להתנצל אחרי שהניף אצבע משולשת במהלך המשחק לאוהדי סוסיאדד: "אם מישהו נפגע, אני מצטער. זה חלק מהמשחק. הם צעקו לעברי דברים לא יפים".  


Cover of MUNDODEPORTIVO – "BLAUGRANA STORM" pic.twitter.com/5lw5bbH2Pe

— IG: soalbarca (@soal_BARCA) January 15, 2018

ארנסטו ואלוורדה, שעדיין לא הפסיד עם ברצלונה בליגה, סיכם: "אנחנו קבוצה שקשה להכניע השנה. אנחנו עדיין יכולים לאבד נקודות בכול מגרש, כי יש קבוצות נהדרות בליגה הספרדית. חשבו שהאמנו שאפשר לנצח באחד המגרשים הכי קשים בליגה, הם שלטו בקצב במחצית הראשונה. אהבתי את זה שלא נכנענו". 


סוארס, שהפך לסגן של מסי בדירוג הכובשים העונה בליגה עם 13, הוסיף: "אני רק רוצה לעזור לקבוצה. למזלנו הרצף השלילי באנואטה הסתיים". החלוץ קיבל את הציון הגבוה ביותר על התצוגה אמש על פי 'ספורט' המקומי עם '9'. מסי זכה רק ב-'8' וכל השאר זכו ל-'7', מלבד מארק אנדראה טר שטגן ואנדרה גומש. הקשר הושמץ, בזמן שהגרמני איבד את תואר השוער הטוב ביותר בלה ליגה ליאן אובלק. תומאס ורמאלן סיפר בסיום: "כר הדשא היה ספוג במים והקשה עלינו, הראנו הרבה אופי במגרש שהתקשנו בו לאורך שנים". 


מאוחר יותר, הודיעה ברצלונה עדכון לגבי מצבם של אנדרס אינייסטה ועוסמאן דמבלה. הצרפתי, שנכנס כמחליף מול סוסיאדד, חש מאי נעימות בכף הרגל, והוא סובל מקרע בשריר ירך, פציעה שתגרום לו להיעדר כארבעה שבועות. כזכור, דמבלה רק חזר מהיעדרות ארוכה. מאז חתם בקבוצה, שותף דמבלהבשבעה משחקים בלבד בכל המסגרות. הקפטן, שנותר על הספסל אמש, סובל מכאבים ברגלו הימנית והוא צפוי לנוח בימים הקרובים, כשהוא אינו צפוי להיכלל בסגל לקראת אספניול ברבע גמר גביע המלך.



צמד הפצועים. אינייסטה ודמבלה (אתר רשמי) 


בנושא אחר, ג'רארד פיקה אירח את לואיס סוארס, במהלכו החלוץ סיפר: "בטוח שברצלונה תזכה בהרבה תארים העונה". סוארס גם התייחס לסערה עם ג'ורג'יו קייליני, שכמעט ומנעה ממנו להגיע לקאמפ נואו: "חששתי. העיפו אותי מהגביע העולמי ואז השיחה עם ראשי ברצלונה הרגיעה אותי, הם אמרו שהם לא יחזרו מההחלטה להחתים אותי. בכיתי מאושר, אחרי כל מה שעברתי היה לכולם קשה לבטוח בי, והם בטוח בי. אני אסיר תודה להם".


בחזרה למפגש מול איטליה: "לא חגגתי את השער של דייגו גודין מול איטליה, אלא נכנסתי לחדר ההלבשה ושאלתי את אשתי בטלפון: 'מה עשיתי?'. המו"מ עם ברצלונה התחיל במהלך המונדיאל, ולא רגע לפני".


לקראת הגביע העולמי ברוסיה: "אורוגוואי מועמדת, אבל זה בצחוק. יש הרבה מועמדות, ובהן גרמניה, ספרד וצרפת. יש לצרפתים סגל מיוחד, עמוס בכישרון. כמובן שארגנטינה ברזיל וגם אנחנו מועמדים". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי