מינה עשוי לערוך בכורה, מרסליניו: משחק טעון רגשית

יירי מינה, ליאו מסי
יירי מינה, ליאו מסי | אתר רשמי

הפציעות של ורמאלן ופיקה, שננזף על ידי מנהלת הליגה, עלולות להוביל את הקולומביאני להרכב ברצלונה מול ולנסיה בגומלין חצי גמר גביע המלך הספרדי (חמישי, 22:20, ספורט1). מאמן העטלפים עקץ את סוארס

(גודל טקסט)

עם יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון, ברצלונה תתארח מחר (חמישי, 22:20, ספורט1) אצל ולנסיה במאסטייה לגומלין חצי גמר גביע המלך הספרדי. למרות השער של לואיס סוארס, ארנסטו ואלוורדה סובל ממכת חיסורים במרכז ההגנה ועדיין לא ברור מי יפתח. תומאס ורמאלן עדין לא התאושש מהפציעה וגם ג'רארד פיקה בספק, זכר לדרבי מול אספניול. מצבת הבלמים הנוכחית עשויה להעניק ליירי מינה את המקום במרכז ההגנה לצדו של סמואל אומטיטי, שינסה להשאיר מאחוריו את הסערה הגזענית.

אפשרות נוספת היא הצבתו של סרחיו בוסקטס לצדו של הצרפתי כאשר אחד הקשרים ימלא את מקומו. כזכור, מינה עדיין לא קיבל דקה מאז שהצטרף לברצלונה וייתכן כי שילובו בהרכב מול העטלפים עשויה להקשות עליו. במקביל, הנהלת ולנסיה מנסה למלא את היציעים ואף הודיעה על הורדת מחיר הכרטיסים כאשר במאסטייה סוארס צפוי לספוג קבלת פנים כואבת, אחרי שכינה את גבריאל פאוליסטה 'חרא שחור' במשחק הראשון.

ברצלונה כבר עלתה חמש פעמים לגמר הגביע אחרי יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון, והיא עדיין מנסה לעכל את ההחלטה של מנהלת הליגה לנזוף בפיקה, בגין חימום האווירה בדרבי שהובילה לאוהדי אספניול לקלל ולזרוק לעברו חפצים.


בכורה במאסטייה? מינה ומסי ׁ(אתר רשמי) 

מרסליניו אמר לקראת המשחק: "אסור לנו ליפול לפרובוקציות של סוארס, אנחנו מכירים היטב את ברצלונה וברור לנו שזה יהיה משחק טעון מבחינה רגשית. חשוב שנתרכז בכול השחקנים ולא בסוארס או ליאו מסי. במחזור האחרון מסי קיבל מנוחה, וגם בלעדיו ברצלונה משחקת אותו הדבר. ננסה לשחק את המשחק שלנו". מאמן ולנסיה ינסה להשכיח את ההדחה מול ברצלונה בחצי הגמר ב-2014, אז אימן את ויאריאל. בעונה הקודמת, הוא נכנע לליברפול ופיליפה קוטיניו בליגה האירופית, האם המאזן השלילי ייעצר? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי