ניימאר, הזאר, קינטרו, ורודריגו: ריאל מתכוננת לעזיבת רונאלדו

ניימאר, אדן הזאר
ניימאר, אדן הזאר | AFP

בצל המעבר המסתמן של הכוכב הפורטוגלי ליובנטוס, אלופת אירופה רוצה לצרף את הבריזלאי ולפי "קופה" ירדה מאמבפה. גם הקשרים של קולומביה ובלגיה הוזכרו. במקביל, אסנסיו לא הולך לשום מקום ובייל צפוי להישאר

(גודל טקסט)

האם אדן הזאר בדרכו לריאל מדריד? לפי הראיון שלו לרשת bein sport, נראה שהדבר בהחלט אפשרי. כוכב נבחרת בלגיה אומנם הצהיר שטוב לו בצ'לסי ואף אחד לא הגיש הצעה רשמית עבורו, אבל הכריז: "החולצה של ריאל מדריד קוסמת לכל אחד, אם המאמן הוא זינדין זידאן או בלעדיו". הזאר, שישחק הערב (שלישי, 21:00) עם נבחרתו נגד צרפת בחצי גמר המונדיאל הוסיף: "החולצה של ריאל מדריד מיוחדת וגורמת לכל אחד לחלום, אבל אני עדיין מרגיש טוב גם עם החולצה של צ'לסי". כבר פורסם שנשיא אלופת אירופה פלורנטינו פרס שומר את החולצה מספר 7 של כריסטיאנו רונאלדו שצפוי לעזוב, לניימאר או להזאר.

ניימאר כידוע, כמו גם חברו בפאריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה, הוזכרו כמועמדים לרשת את כריסטיאנו רונאלדו בבירת ספרד, אך העיתונאי מלצ'ור רואיס מרדיו "קופה" הספרדי דיווח שהקבוצה החליטה לרדת מהרעיון לצרף את כוכבה הצעיר של נבחרת צרפת בגלל חוסר התאמה לקבוצה וללכת על הברזילאי.

בתוך כך, רשת "פוקס ספורט" פרסמה שריאל מדריד רוצה לרכוש את חואן קינטרו קשר קולומביה שהציג יכולת טובה במונדיאל ומושאל כעת מפורטו לריבר פלייט. לפי הדיווח, מחר תתקיים פגישה בין הקבוצה הספרדית לנציגי השחקן, שהיה אמור להישאר לעונת השאלה נוספת מפורטו וראשי הקבוצה צפויים לנסות לשכנע את השחקן להישאר עד ינואר 2019. עוד נכתב שריאל מדריד מוכנה לשלם עליו 20 מיליון יורו.

העיתונאי הספרדי הבכיר אדוארדו אינדה מדווח שהמאמן ז'ולן לופטגי רוצה לחזק את התקפת ריאל מדריד עם החלוץ הספרדי-ברזילאי של ולנסיה ונבחרת ספרד, רודריגו, שכבר שיחק בעבר במחלקת הנוער של "לוס בלאנקוס". החלוץ בן ה-27 יתחרה עם קארים בנזמה על המקום בחוד, או אף יחליף אותו במקרה שהצרפתי יעזוב את הקבוצה. בנוסף, שוער נבחרת קרואטיה דניאל סובאשיץ', שמציג יכולת טובה במונדיאל, הוצע לקבוצה על ידי סוכן מקורב ללוקה מודריץ', כשוער ראשון או שני לצד טיבו קורטואה.


קינטרו. ילבש לבן? (Gettyimages)

עם זאת, לפי "קאדנה קופה" ייתכן מאוד שריאל מדריד תוותר על רכישתו של השוער הבלגי למרות היכולת הגבוהה שהוא מגלה במונדיאל, זאת מאחר שלופטגי מרוצה מאוד מהשוער קיילור נבאס ואחרי החתמת השוער האוקראיני הצעיר בן ה-19 אנדריי לונין, יהיו למאמן מספיק שוערים טובים ולא יהיה לו צורך להחתים את שוער צ'לסי. "ריאל מדריד רוצה להחתים שוער בכל שנה", נאמר בדיווח, אבל בכל פעם נבאס מגיב בשיפור משמעותי ביכולת כל שכל מאמן שמגיע מרוצה ממנו והתוכניות לרכוש עוד שוער בכיר נגנזות".

מי שיישאר בריאל מדריד, לפחות בעונה הקרובה, הוא קשרה הצעיר והמוכשר מרקו אסנסיו שסוכנו הוראסיו גאג'יולי אמר לעיתון "אס" שהשחקן שלו יישאר בוודאות בבירת ספרד, למרות שליברפול הציעה עליו 200 מיליון יורו: "הוא לא הולך לשום מקום ואני חושב שבשנה הבאה הוא יהיה שחקן חשוב מאוד בריאל מדריד". לגבי רונאלדו לעומת זאת, נשמע גאג'יולי קצת אחרת: "זו רק הדעה האישית שלי, אבל הוא בחוץ ב-98 אחוז והקבוצה הבאה שלו תהיה יובנטוס".

גם גארת' בייל לא הרגיש מוערך על ידי זינדין זידאן, אבל כעת לופטגי עשוי לנהוג בו אחרת, כך טוען ב"אס" המומחה לכדורגל ספרדי גיאם בלאגה. בגלל פציעותיו שיחק הוולשי רק ב-53.3 אחוזים מהדקות ששיחקה הקבוצה בחמש שנים במועדון. סוכנו ג'ונתן ברנט אמר שיביא הצעות לרכוש את השחקן שעלה 101 מיליון יורו, אבל כעת אחרי עזיבת זידאן ועזיבות אפשריות של רונאלדו וקארים בנזמה, מעמדו של בייל מתחזק. פגישה בין ראשי הקבוצה לסוכן בוטלה ונכון לעכשיו בייל יישאר שחקן ריאל מדריד בתחילת העונה. הוא עשוי להיכנס למשבצת עליה תמיד חלם ככוכב הגדול של אלופת אירופה.


בייל. ייכנס למשבצת אותה כל כך רצה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי