מרסלו: "אם השחקן הכי טוב בעולם עוזב, ברור שתתגעגע אליו"

מרסלו עם כריסטיאנו רונאלדו
מרסלו עם כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

מגן ריאל מדריד התייחס לעזיבתו של הכוכב בקיץ האחרון: "הוא חבר שלי, אבל בסופו של דבר ריאל מדריד תישאר ריאל מדריד". אינטר שוב נחושה להחתים את מודריץ' בקיץ הקרוב. נבאס לא יעזוב בינואר

(גודל טקסט)
אחרי התבוסה לצסק"א מוסקבה ביום רביעי האחרון, ריאל מדריד תשחק הערב (שבת, 19:30) נגד ראיו ואייקנו בסנטיאגו ברנבאו במטרה להמשיך את רצף הניצחונות בליגה. בינתיים, בראיון ל"קלוב דל דפורטיסטה" אמר מגן הקבוצה, מרסלו, את מה שחושבים רבים בנוגע לעזיבת כריסטיאנו רונאלדו: "אם השחקן הכי טוב בעולם עוזב אותך ברור שתתגעגע אליו", אמר. בראיון ל"קלאב דל דפורדיסטה" אמר: "רונאלדו שיחק איתי בריאל מדריד והוא גם חבר אישי שלי. כל קבוצה בעולם הייתה רוצה שרונאלדו ישחק עבורה, אבל בסופו של דבר ריאל מדריד תישאר ריאל מדריד עם השחקנים הכי טובים בכל העמדות".


על ההפסד לצסק"א אמר: "זה רק טבעי שזה קורה כי אנשים חושבים שזה נורמלי לזכות בליגת האלופות בארבע מחמש השנים האחרונות, וזה לא. יש יריבות קשות מאוד בדרך ואנשים שוכחים עד כמה קשה לנצח. חלק מההצלחה שלנו הייתה מכך שיצרנו קבוצה חזקה מאוד שרצה כל הזמן ביחד הרבה זמן. אנשים טענו כבר בספטמבר שזו לא העונה שלנו, אבל אנחנו עדיין בחיים בכל המסגרות ורק בפברואר אפשר יהיה לדעת את הכיוון. נכון לעכשיו, אנחנו צריכים לזכות בגביע העולם למועדונים".


בעניין אחר, בפה מארוטה שעזב לאחרונה את יובנטוס הוצג אתמול כמנהל החדש של אינטר ולפי "קוריירה דלו ספורט", הגעת לוקה מודריץ' שוב על הפרק והקבוצה תעשה הכל כדי לרכוש אותו במסגרת הניסיון להפוך את הקבוצה לאחת המעצמות בכדורגל העולמי. עוד נכתב בעיתון כתב כי אם הגעתו של קפטן נבחרת קרואטיה תיכשל, ינסו בנראזורי להחתים קשר אחר של אלופת אירופה, את טוני קרוס.


MARCELO
️ "Cristiano es mi ex compañero y mi amigo"
️ "Si el mejor jugador del mundo no está en tu equipo, lo echas de menos"
️ "Al final, el Madrid va a ser seguir siendo el Madrid, y va a tener a los mejores en todas las posiciones" https://t.co/9BE5UUSEXI

— MARCA (@marca) 14 בדצמבר 2018

שחקן נוסף שעשוי לעזוב את בירת ספרד בקיץ הקרוב הוא השוער קיילור נבאס, שלפי "מארקה" לא יעזוב בינואר כפי שפורסם במהלך השבוע ורק ביוני הדבר יישקל. לפי הדיווח, נבאס שיהיה בן 32 ביום ראשון הקרוב דווקא לא לחוץ לעזוב את ריאל מדריד, למרות שהוא משחק רק בגביע המלך ומצב רוחו ירוד יותר מאשר אי פעם, והוא אפילו לא שותף במשחק האחרון בליגת האלופות נגד צסק"א מוסקבה, שהיה לפרוטוקול בלבד כשעוד לפניו ריאל מדריד הבטיחה את העלייה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית.


למרות כל זאת, הקוסטה ריקני מוכן לסבול את המצב עד הקיץ, אז יגיע להחלטה הכי טובה לגבי עתידו. לפי "מארקה", אלה הן הסיבות שהוא אינו ממהר לעזוב: בתחילת פברואר הוא יהיה שוב אבא והדבר ימנע ממנו לעזוב את העיר מדריד, מכיוון שהתינוק יהיה קטן עדיין. הוא מתגורר בעיר עם משפחתו מאז 2014 וסיבה נוספת היא שאין כרגע קבוצה גדולה שזקוקה לשוער ואף אחת מהקטנות לא תוכל לשלם את שכרו – 5 מיליון יורו. בנוסף, גם ריאל מדריד לא מעוניינת שיעזוב מכיוון שהיא לא יכולה להישאר רק עם שוער אחד ברמה עולמית ולא סומכת על קיקו קסייה, כשמי שעשוי להחליף אותו כשוער שני בקיץ הוא האוקראיני הצעיר אנדריי לונין, שכיום מושאל ללגאנס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי