דיווח בספרד: ריאל מדריד מודאגת מקבלת ההחלטות של סולארי

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | Gettyimages

הבלאנקוס מאוכזבים מהתיקו 2:2 נגד ויאריאל שפתח את שנת 2019 בצורה רעה. בייל הפצוע ייעדר למשך שלושה משחקים, בהנהלה לא מרוצים מכך שויניסיוס ג'וניור לא מקבל יותר דקות. וגם: מאזן החוץ העגום של הקבוצה

(גודל טקסט)

פתיחת 2019 אצל ריאל מדריד לא מבשרת טובות למועדון. אחרי התיקו 2:2 נגד ויאריאל שלשום ש חוסר שביעות רצון במועדון מכמה החלטות שלקח המאמן סנטיאגו סולארי והלחץ עליו כבר מתחיל. ב"מארקה" דווח שראשי הנהלת הקבוצה הבהירו לשחקנים שתצוגת הכדורגל במחצית השנייה נגד ה"צוללת הצהובה" לא יכולה להימשך וזה מתווסף לכמה משחקים בסיום 2018 כמו ההפסד לאייבר 3:0 והניצחון הדחוק על קבוצת התחתית האוסקה 0:1. כותרת העיתון הבוקר אומרת: "הנהלת ריאל מדריד מפקפקת בהכל".

נכון לעכשיו התיקו לא ישפיע על החלטות הרכש לינואר כמו רכישתו של בראהים דיאס ממנצ'סטר סיטי והפוקוס הוא על הרכש הגדול בקיץ כשבקבוצה מסתכלים על אדן הזאר. עם זאת גם שחקנים שמשחקים כעת לא מספיק מרשימים. אין טענות נגד קארים בנזמה, אבל ההרגשה היא שהוא יכול לתת יותר ואילו גארת' בייל ומריאנו פצועים וההתקפה של ריאל מדריד די בצרות.

בנוסף בהנהלה לא מאושרים מכך שויניסיוס ג'וניור לא מקבל יותר דקות מסולארי. כמו כן טוענים נגדו שהוא נותן מנוחה למרסלו למרות שהוא לא נראה כשיר לחלוטין כרגע וניתן להיווכח שהברזילאי אכן שגה פעמיים בתיקו נגד קבוצת התחתית. בהנהלה גם לא אוהבים את ההתנהלות שלו עם איסקו ומרקו אסנסיו שלא מקבלים מספיק דקות משחק. לפי האתר "או קיי דיאריו" יהיה סולארי חייב לזכות בתואר גדול בסיום העונה אחרת הוא יצטרך לעזוב למרות שחתם עד 2021 כמאמן הקבוצה.


ייעדר לשלושה משחקים נוספים. גארת' בייל (Gettyimages)

בעיתון "אס" בחרו להתעסק בנושא החביב על התקשורת של מדריד הפציעות של בייל שייעדר כעת למשך שלושה משחקים. תחת הכותרת "מיסטר קריסטל" כתב העיתון כי בייל רשם מספר שיא של 22 פציעות במשחקיו בבלאנקוס, החמיץ לא פחות מ-84 משחקים ושיחק רק 54.2 אחוז מדקות המשחק מאז הגיע בקיץ 2013. הם מתארים את רגליו כרגלי קריסטל שכל פגיעה בו גורמת לפציעה וההיעדרות. העונה הזאת הוא שיפר קצת את מצבו ושיחק בינתיים ב-67.8 אחוז מהמשחקים. בייל יחמיץ כעת את המשחקים נגד סוסיאדד, לגאנס בליגה ובגביע המלך ובטיס. רק היום יתברר סופית כמה זמן ייעדר, אבל זו ההערכה.

אלופת אירופה מציגה העונה מאזן עגום במיוחד במשחקי החוץ. היא ספגה 18 שערים בחוץ ורק קבוצת התחתית הואסקה ספגה יותר 23 שערים. הקבוצה גם הפסידה (4) יותר מאשר ניצחה (3) וליקטה רק 11 נקודות מ-27 (מקום 11 בליגה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי