ברצלונה אישרה: דמבלה סובל מנקע בקרסול, ייעדר שבועיים

לואיס סוארס עם פיצ'ו קוויאר
לואיס סוארס עם פיצ'ו קוויאר | AFP

מכה קשה להתקפה של ברצלונה. וגם: קווין פרינס בואטנג מועמד לקבוצה, סוארז כבש את השער ה-167 שלו במועדון, ומסי ממשיך לשבור שיאים.

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
ברצלונה גברה אתמול 1:3 על לגאנס בתוצאה שלא ממש נראה שאמורה להפתיע מישהו והיא ממשיכה להוביל את הטבלה בפער של חמש נקודות מסגניתה אתלטיקו מדריד ועשר מריאל מדריד, אבל הניצחון ייזכר שנוי במחלוקת. ליאו מסי אומנם נכנס כמחליף והביא את השינוי אותו הייתה צריכה הקבוצה, אבל גם שער שכנראה לא היה חוקי של לואיס סוארס.


בנוסף, בברצלונה הוציאו הודעה רשמית לגבי פציעתו של עוסמן דמסבלה בה נאמר שהוא ייעדר 15 יום ממשחקי הקבוצה אחרי שנפצע בקרסולו השמאלי. הוא כבש העונה 13 שערים ובסך הכל ב-50 משחקים יש לו בברצלונה 17 שערים ו-12 בישולים. דמבלה יפסיד את שני משחקי גביע המלך נגד סביליה ואת משחקי הליגה נגד ג'ירונה (דרבי) ו-ולנסיה. 




[❗ ÚLTIMA HORA]
Comunicado médico de @Dembouz
https://t.co/kXa9bE2e34
#ForçaBarçapic.twitter.com/JkEbSpmbGm

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 21 בינואר 2019








ב"מארקה" נכתב שברצלונה שיחקה משחק אחד בלי מסי שפתח על הספסל שהתוצאה בו הייתה בקאמפ נואו, ומשחק אחר לאחר שהקפטן נכנס וזה היה מסוכן מאוד עבורה. סוארס החזיר את היתרון כשקבע 1:2, אבל השער כאמור היה נראה שנוי במחלוקת לכולם בעקבות כניסתו של האורוגוואי בשוער לגאנס פיצ'ו קוויאר וטכנולוגיית ה-VAR הראתה שוב שהיא בעייתית כשאישרה את השער.


בשער העיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב "לילה של כוכבים" לאחר שמסי, סוארס ודמבלה הבריקו: "מסי נכנס ב-1:1 ושינה הכל". הצרפתי נבחר למצטיין על ידי בעיתון עם ציון של ארבעה כוכבים והארגנטינאי שכבש שער נהדר בדקה ה-90 מבישול של ג'ורדי אלבה קיבל את הציון שלוש, הכי גבוה ב"מארקה" יחד עם דמבלה.

@Dembouz
✅ 50 partidos con el Barça
✅⚽ 13 goles este curso
✅ Su mejor temporada goleadora
https://t.co/BmJjhUlkQb
#ForçaBarçapic.twitter.com/0dDqfAGmIj

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) January 20, 2019

מסי מצידו, המשיך לקבוע שיאים כשכבש את שערו ה-22 ב"לה ליגה כמחליף, יותר מכל שחקן אחר מאז שנת 2000. בנוסף, זו העונה ה-11 ברציפות בה הכוכב כובש לפחות 25 שערים כשזו הכמות שכבר יש לו העונה והוא חזר להוביל את תחרות "נעל הזהב" לבדו לפני קיליאן אמבפה, כשלמסי 36 נקודות ולאלוף העולם 34. שחקן נוסף שרשם ציון דרך מרשים הוא לואיס סוארס, שבעונתו החמישית בלבד בברצלונה עלה למקום החמישי ברשימת כובשי כל הזמנים שלה עם 167 שערים, מרחק 17 שערים מהמקום הרביעי בו מדורג ג'וספ סמיטייר.


המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר בסיום: "עבורי השער של לואיס סוארס חוקי, אבל כל אחד רואה את זה מהזווית שלו. לדעתי הוא לא נגע בשוער ואם יש טכנולוגיית VAR והיא קבעה, אין מה להתווכח. תמיד יהיו ויכוחים וגם עם ה-VAR שמעלים טעויות רבות, עדיין יישארו טעויות כי לא מדובר ברובוטים. זה אף פעם לא יהיה מושלם".

@LuisSuarez9
#ForçaBarçapic.twitter.com/ZSw8XUypkA

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) January 20, 2019

"זה היה מאמץ קבוצתי אחרי שלגאנס צופפה את הקווים ולא איפשרה לנו תנועה חופשית", הוסיף ואלוורדה על הניצחון. זה היה מסובך, אבל קיווינו שברגע מסוים נוכל לצאת מהלחץ שלהם". על פציעת דמבלה אמר: "הוא סובב את הקרסול ונחכה, ייתכן שיש לו נקע. מקווה שלא נצטרך לחכות יותר מדי".


על החלפת קרלס אלנייה הצעיר, שפתח לראשונה העונה: "הוא עשה עבודה טובה, אבל המשחק היה תקוע והייתי צריך את ליאו מסי שימשוך את לגאנס החוצה וייצור קצת מרחב לדמבלה ופיליפה קוטיניו ששיחקו באגפים. מסי נכנס כמחליף כי צריך להתרגל לזה שהוא ישחק גם משחקים של חצי שעה וכולנו יודעים שהוא יכול לשנות משחקים".


על המשחק של פיליפה קוטיניו אמר המאמן: "הוא רוצה תמיד את הכדור. לפעמים הוא משחק טוב יותר לפעמים פחות טוב. אנחנו מרוצים ממנו". למרות השבחים החלקיים שהרעיף ואלוורדה לעברו של קוטיניו, מצבו של הברזילאי לא אידאלי בקבוצה ואחרי שריקת הסיום הוא מיהר לחדר ההלבשה מבלי לברך את חבריו.



קוטיניו. לא השתלב בקבוצה? (Gettyimages)


השער של סוארס עורר הרבה ויכוחים ומגן ריאל מדריד לשעבר, אלברו ארבלואה המשמש כיום כשגריר המועדון, יצא בחריפות נגד ה-VAR: "כולנו היינו מרוצים שהכניסו את הטכנולוגיה הזאת, אבל לא ציפינו לזה". ארבלואה התלונן כי במשחק ריאל מדירד נגד ריאל סוסיאדד, הבלאנקוס לא קיבלו פנדל על עבירה של השוער חרונימו רולי נגד ויניסיוס ג'וניור. מארק קרוסאס, קשר ברצלונה לשעבר, ענה לו: "לך אסור לדבר נגד השופטים ותיאוריות קונספירציה כי זכיתם בגביע המלך משער לא חוקי של רונאלדו".


סרחיו בוסקטס השתווה לפפ גווארדיולה במספר הצהובים במדי בארסה עם 87 והתייחס לשער של סוארס: "הוא ניסה להגיע לכדור קודם כל, הרגל שלו לא יכולה הייתה להיעלם. דמבלה? הוא ברמה נהדרת לאחרונה ונותן לנו המון מהירות ומשחק מצוין, אני מקווה שהפגיעה שלו לא חמורה, זה חוסר מזל". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי