סולארי: "ראמוס יכול בקלות להיות חלוץ, הוא מומחה בזה"

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד החמיא לקפטן שלו, שכבש צמד ב-2:4 על ג'ירונה ברגביע המלך: "השער השני שלו היה של חלוץ 9". על ויניסיוס: "מקווה שימשיך כך, חשוב שהבוגרים תומכים בו". ראמוס: "הולך ונהיה קשה לכבוש בפאננקה"

(גודל טקסט)
שתי מסקנות ברורות מהניצחון של ריאל מדריד 2:4 על ג'ירונה ברבע גמר "גביע המלך" בסנטיאגו ברנבאו. אמנם יש משחק גומלין בין הקבוצות שיהיה בג'ירונה, וזו כבשה שני שערי חוץ חשובים, אבל זה נראה שריאל מדריד הולכת השנה חזק מאוד על זכייה במפעל. המסקנה השנייה היא שפלורנטינו פרס הצליח ברכישה של שחקן צעיר אחד לפחות. ויניסיוס ג'וניור הציג משחק מצוין ועל פי כל הסימנים הוא הולך להיות כוכב על בקרוב.


ב"מארקה" שאלו האם יש מישהו שכובש בפנדלים טוב יותר מסרחיו ראמוס, שהבקיע בבעיטת פאננקה נוספת. הוא כבש את הפנדל הרביעי שלו העונה בפאננקה, השביעי שלו בקריירה מתוך 23 פנדלים שכבש. עם השער הנוסף שלו במשחק הוא העלה את מאזנו העונה לתשעה שערים בכל המסגרות. רק קרים בנזמה (13) וגארת' בייל (10) כבשו יותר ממנו העונה בריאל מדריד.


"מארקה" עקץ את ברצלונה, שהפסידה לסביליה לפני יומיים, כאשר כתב: "ריאל מדריד דווקא הולכת על הגביע". העיתון כתב: "ריאל מדריד חוזרת. הגביע החזיר לה את הזהות שלה כקבוצה. במשחק נגד ג'ירונה היא הראתה יכולת להגיב מול קבוצה עקשנית ששיחקה מסודר ומול שני שערים הבקיעה ארבעה". סרחיו ראמוס וקרים בנזמה, שכבש גם הוא, נבחרו למצטיינים עם שלושה כוכבים. אודריוסולה, קאסמירו, לוקה מודריץ' ו-ויניסיוס קיבלו שני כוכבים והיתר אחד. בעיתון "אס" נתנו שלושה אסים לראמוס, ויניסיוס ובנזמה. בשער המודפס של "מארקה" נכתב: "ריאל מדריד רוצה את הגביע הזה".


#LaPortada
⚽ 'El Madrid sí quiere esta Copa'
'El grito que se oyó en todas las oficinas de España' pic.twitter.com/AVGzuaPX02

— MARCA (@marca) 24 בינואר 2019


ראמוס, כאמור, כבש צמד וב"מארקה" ציינו שהוא רוצה להניף את אחד הגביעים אותו עדיין לא זכה להניף כקפטן. ריאל מדריד זכתה בגביע המלך לאחרונה ב-2014, ואז עדיין הוא לא היה הקפטן הראשי של הקבוצה. הבלם אמר אחרי המשחק: "הפאננקה? לכבוש ככה מבטא את הדרך שלי להיות קיים. זה הולך ונהיה קשה לכבוש ככה, כי כל שוער מנסה יותר ויותר להיות מוכן לבעיטות האלה. אני מנסה לבעוט אותן הצידה".


על הסיכוי לעלות לחצי הגמר: "הכל עוד פתוח, אבל אנחנו ננסה לשמור על רשת נקייה בגומלין. עשינו צעד חשוב, אבל צריך לסיים. לחצנו למעלה ולפעמים זה עולה לך ביוקר, אבל זה עבד טוב יותר במחצית השנייה". על בנזמה: "הוא שחקן גדול בלי קשר לכך אם הוא כובש או לא. הוא שחקן מפתח שלוחץ, עובד בהגנה. הוא לא מאלה שנוצצים, אבל מה שהוא עושה חשוב לא פחות. הכי חשוב שאנחנו מנצחים וכשאנחנו זקוקים לו יותר מכל הוא תמיד נמצא שם".


סנטיאגו סולארי אמר לאחר המשחק: "מרוצה מהיכולת, מהאנרגיה שהראנו ויכולת הסיום. הגיע לנו לנצח בהפרש גדול יותר והעימות הזה עדיין פתוח". על ויניסיוס ג'וניור, שסחט פנדל ובישל: "הוא הראה דברים יפים עוד לפני שהגיע, אבל עכשיו עושה אותם בקבוצה הראשונה. מקווה שימשיך בדרך הזאת. כל השחקנים הבוגרים תומכים בו. חשוב שיהיה לצידו שחקנים כמו גארת' בייל, מרקו אסנסיו, קרים בנזמה וכל השאר כדי שיוכל להמשיך, כי הוא צעיר מאוד. יש כימיה טובה בינו לבין בנזמה". השער של ראמוס בפאננקה: "ככה הוא כובש. מה שחשוב שזה נחשב לשער. הוא מומחה בזה והוא מושלם. השער השני שלו היה של חלוץ מספר 9. אני לא מוציא מכלל אפשרות שהוא יכול בקלות לשחק כחלוץ". ריאל מדריד שוב בתקופה טובה: "יש לנו עכשיו את אספניול. אנחנו רוצים לנצח ולהתקרב למוליכה". לזכות בגביע המלך: "אנחנו רוצים לזכות בכל מפעל". על בנזמה: "כבש והיה שחקן חשוב מאוד למשחק שלנו".


ראמוס.
ראמוס. "הכל עדיין פתוח" (Gettyimages)


אלברו אודריוסולה פירגן לויניסיוס: "צריך לברך את ויני, כי הוא הולך להיות כוכב על. הוא תורם המון לקבוצה והוא היה חשוב מאוד שוב בניצחון הזה. סרחיו ראמוס? תמיד מופיע ברגעים הכי קשים והיום הוא כבש צמד. מה עוד אפשר לומר עליו?".


גם לוקאס ואסקס חושב שצומח להם כוכב בקבוצה: "אנחנו מנסים לעזור לוויניסיוס. אם הוא ימשיך להינות מכדורגל הוא יגיע להיכן שהוא רוצה. מעבר לתוצאה הטובה, אנחנו שוב מרגישים טוב על כר הדשא וצריכים להמשיך בקו הזה". הפאננקה של ראמוס: "זה לא בא בקלות. הוא עובד על זה קשה באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי