בייל בסגל ריאל למשחק נגד אספניול, אסנסיו לא ישחק

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

סולארי בונה על הוולשי שיהיה הכוכב של הבלאנקוס בחודש פברואר וכבר הערב הוא יעמוד לרשותו במשחק בברצלונה. אסנסיו עדיין יישב בחוץ. וגם: הכימיה בין בנזמה לויניסיוס ג'וניור

(גודל טקסט)
גארת' בייל חזר לסגל של ריאל מדריד שזימן סנטיאגו סולארי, בדיוק 24 ימים אחרי שנפצע במשחק הראשון של 2019 במדי הבלאנקוס, והוא יוכל לשחק היום (ראשון) נגד אספניול. אלברו אודריוסולה ופדה ואלוורדה לא נכללים בסגל. מרקו אסנסיו שהיה אמור לחזור לאחר שחזר לאימונים עדיין לא ירשם למשחק.


ב"מארקה" נכתב שהניצחון של הבלאנקוס על סביליה 0:2 העלה חיוך על פניהם של השחקנים ויש הרגשה במועדון שהניצחון על היריבה מהצמרת היה רגע של תפנית חיובית בעונה. אחרי ההפסד לסוסיאדד דרש הקפטן סרחיו ראמוס מהשחקנים שיתייחסו לכל משחק כמו אל גמר ושישחקו באינטנסיביות, ואת המילה הזאת אימץ המאמן סולארי וטען: "עכשיו אנחנו משחקים באינטנסיביות כל משחק. הבסיס להצלחה זה שהשחקנים יעלו לכר הדשא וישחקו עם הלב. הדבר הכי טוב זה לא להסתכל בכלל על הטבלה".


סולארי בונה על בייל שיהיה הכוכב של הקבוצה בפברואר והוא יודע שלמרות הפציעות הרבות שלו הוא השחקן הכי מסוכן בריאל מדריד ויכול לסכן את היריבות, כאשר לבלאנקוס יהיו משחקים בליגה, גביע המלך ובעיקר ליגת האלופות. למרות הפציעות של הוולשי, הוא כבש עשרה שערים העונה, רק שלושה פחות ממלך השערים של הקבוצה קארים בנזמה עם 13 שערים. הוא לא השחקן הכי יציב בקבוצה ולא הכי כשיר מבחינת הפציעות שלו, אבל הוא הכי מסוכן וזה הדבר החשוב עבור ריאל מדריד.


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 27 de enero de 2019 pic.twitter.com/mS2ML5NNdt

— AS (@diarioas) 27 בינואר 2019


בעיתון "אס" הדגישו שיש היום צמד חדש בריאל מדריד, ויניסיוס ג'וניור ובנזמה. האחד צעיר מוכשר שלא מפסיק להפתיע, והשני וותיק, נדיב ומוכן לעזור ולא מחפש רק את הרשת אלא שולח מסירות לשחקנים אחרים. ביחדהם משלימים זה את זה. סולארי נשאל על שיתוף הפעולה המפתיע בין בנזמה בן ה-31 לויניסיוס בן ה-18 וענה בפשטות: "מדובר בכימיה בין שני שחקנים". קצת קשה להאמין ששני שחקנים שונים זה מזה כל כך מוצאים שפה משותפת על כר הדשא, אבל העובדה היא שהכדורגל מאחד ביניהם. השניים עובדים ביחד בצורה טובה באימונים וזה ניכר על כר הדשא.


בנזמה כבר עבר את הסטטיסטיקה שלו משנה שעברה כשכבש 12 שערים ב-47 משחקים בכל המסגרות וכבש כל 269 דקות. העונה כבש 13 שערים ב-32 משחקים (שער כל 193 דקות) והוסיף עוד שישה בישולים בכל המסגרות. בעונת 2011/12 הוא כבש בריאל מדריד 32 שערים בכל המסגרות ובעונת 2015/16 כבש 28 שערים ב-2593 דקות עם ממוצע הכיבושים הכי טוב שלו – שער כל 92 דקות. סולארי אמר עליו לקראת אספניול: "הוא גורם לשחקנים אחרים להיות טובים יותר".



קארים בנזמה. שיתוף פעולה מצוין עם ויניסיוס ג'וניור (Gettyimages)






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי