לואיס סוארס: "רוצים את הכל. אליפות, גביע וליגת האלופות"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Gettyimages

חלוץ נבחרת אורוגוואי וברצלונה דיבר בראיון על המלחמה של המועדון על כל התארים, הניצחון על סביליה, קוטיניו, הבעיות בברך, ואלוורדה ודה יונג: "לא יכול להיות ששלוש שנים נודח מליגת האלופות בלי להגיע לגמר"

(גודל טקסט)
בראיון ל"מונדו דפורטיבו" ו-"ספורט" הבטיח לואיס סוארס כי ברצלונה תילחם העונה על שלושת התארים הגדולים, ושהיא למדה מהטעויות שעשתה נגד רומא בשנה שעברה כשהודחה על ידה בליגת האלופות. "אנחנו רוצים את הכל. אליפות, גביע, וליגת האלופות, יש לנו מספיק ניסיון כדי להימנע מעוד הפתעה בליגת האלופות. לא יכול להיות ששלוש שנים נודח מהאלופות בלי להגיע לגמר".


חלוץ נבחרת אורוגוואי, שחגג יום הולדת 32 החודש, שוב נמצא בשיאו עם 15 שערים בליגה ואחד בגביע המלך. הוא דיבר בראיון גם על פיליפה קוטיניו, על מספר 9 העתידי של ברצלונה ועל האהבה לארנסטו ואלוורדה.


מצב הרוח בחדר ההלבשה אחרי הניצחון 1:6 על סביליה: "שמחה על איך ששיחקנו ועל התשוקה. החזרנו לאוהדים שלנו, זה היה עוד לילה בלתי נשכח. קשה להשוות ל-1:6 נגד פאריס סן ז'רמן כי כאן פיגרנו רק 2:0 ובצ'מפיונס זה היה הפסד 4:0 במשחק הראשון".



לואיס סוארס. "כבר באוגוסט רצו להחליף אותי" (Gettyimages)


על הרצון לזכייה בתארים ומפגש אפשרי נגד ריאל מדריד: "זה ברור, אנחנו ברצלונה, הקבוצה הכי טובה בעולם. יש מחויבות לנצח משחק כל שלושה ימים. כשהפסדנו בסביליה אמרתי לעצמי שלא נרים ידיים. המנטליות שלנו מכוונות לזכייה בלתי פוסקת בתארים. כדי לזכות אין לנו ברירה וצריך לשחק נגד ריאל בחצי או בגמר אם יעלו לשם".


היכולת של קוטיניו: "הוא חבר טוב שלי ואני מנסה לתמוך בו ולעזור. הג'סטה של ליאו מסי שנתן לו לבעוט פנדל תרמה הרבה והוא כבש שער גדול בנגיחה. מתחו עליו ביקורת על מצבים קטנים. הוא חייב להבין שהוא בברצלונה וכאן מנפחים כל ביקורת. אתה חייב כל הזמן לגדול ולהתקדם בקבוצה כזאת. הוא בטח לא חושב שהוא השחקן הכי יקר בתולדות ברצלונה באימונים או במשחקים".


הבעיות שלו בברך: "יש לי אמון מלא בצוות הרפואי. מאז תחילת דצמבר לא הרגשתי כלום. לעבור ניתוח בקיץ הקרוב? אין סיכוי. אפילו לא רוצה לדבר על זה. מקווה לשחק בקופה אמריקה אם אהיה בריא".


REY SOL

PORTADA DE MUNDO DEPORTIVO pic.twitter.com/6qNMDB29iG

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) 1 בפברואר 2019


ברצלונה מחפשת מספר 9: "מה שאמרתי היה כשחקן ריאלי שיודע כי בעתיד יצטרך לפנות את הדרך כשיגיע הרגע. בארסה רוצה להביא חלוץ צעיר שיוכל ללמוד. שחקן בברצלונה חייב להסתדר עם הלחץ. לא כבשתי שני משחקים וכבר אמרו שצריך למצוא יורש. אני כאן כדי לעזור, אבל באוגוסט רצו כבר להחליף אותי. מקסי גומס חלוץ סלטה ויגו? יכול להתאים, מאז שהגיע לליגה הספרדית הוא השתפר המון. יש לו אמביציה גדולה".


ארנסטו ואלוורדה והתרומה לקבוצה: "אני מופתע שמדברים על זה שהוא לא יישאר אולי. הבנתי שיש לו עוד שנה, אבל אמרו לי שהצדדים צריכים לאשר רשמית. לואלוורדה יש ביטחון גדול בשחקנים. הוא מוכן לשמוע לשחקנים ואנחנו מאושרים איתו. לפעמים לא קל לחיות עם כל כך הרבה כוכבים והוא מנהל את הסגל בצורה הכי טובה כדי שכולם יהיו מאושרים. ג'ורדי אלבה אמר שיהיה מאושר אם יחדש את חוזהו ואני תומך בזה".


החתמת דה יונג לשנה הבאה: "שחקן עם המון כישרון ויש לו הרבה מה ללמוד עדיין, וברצלונה קבוצה בה אפשר ללמוד. אם הוא יידע לשחק כמו ששיחק באייאקס ובנבחרת אז יש לו עתיד גדול. כתבתי לו שאני מברך אותו על החתימה. לשכנע את מתיאס דה ליכט לעבור גם? אני אומר לו שימשיך ללמוד באייאקס ויחליט מה טוב עבורו. גם הוא שחקן שברצלונה עוקבת אחריו".



פרנקי דה יונג. "שחקן עם המון כישרון" (Gettyimages)



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי