ברצלונה חזרה מפיגור כפול ל-2:2 נגד ולנסיה, צמד למסי

ליאו מסי עם נטו
ליאו מסי עם נטו | Gettyimages

הפרעוש העניק לקטלאנים נקודה ביתית (39, פנדל ו-64), אחרי שקווין גאמיירו (24) ודני פארחו (32, פנדל) כבשו קודם לכן. ריאל סוסיאדד במקום השמיני אחרי 1:2 על בילבאו. סביליה הפסידה 1:0 לסלטה ויגו

(גודל טקסט)
אחרי שהואסקה כבשה רביעייה נדירה מול ויאדוליד, המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה מפגשים כשבמוקד התיקו 2:2 של ברצלונה נגד ולנסיה שעצר את הקטלאנים אחרי שמונה ניצחונות רצופים. במשחק המוקדם נפרדו לבאנטה וחטאפה ב-0:0 משמים. ריאל סוסיאדד ניצחה 1:2 את אתלטיק בילבאו, במשחק שנעל את הערב סלטה ויגו הפתיעה את סביליה עם ניצחון 0:1.


ברצלונה – ולנסיה 2:2
ברצלונה שעלתה לחצי גמר הגביע אחרי 1:6 גדול על סביליה, קיוותה להמשיך את רצף הניצחונות בליגה שעמד עד הערב על שמונה, אך לוולנסיה היו תכניות משלה. העטלפים הפתיעו את האלופה עם שני שערים בתוך 32 דקות כאשר קווין גאמיירו העלה את המארחת יתרון בדקה ה-24 ודני פארחו הכפיל מהנקודה הלבנה. ברצלונה הייתה זקוקה למושיע שלה – ליאו מסי שנחלץ לעזרתה אחרי שבע דקות בלבד עם בעיטה אדירה מחוץ לרחבה, ובדקה ה-64 השווה את התוצאה מפנדל. ברצלונה לא הצליחה להפוך את התוצאה אך היא השיגה נקודה יקרה שהגדילה את הפער מאתלטיקו מדריד, שתשחק מחר לשש נקודות. ולנסיה שרשמה את התיקו ה-12 שלה העונה חזרה למקום השביעי על חשבונה של ריאל סוסיאדד.



תיקו שכולו ניצחון. שחקני ברצלונה חוגגים את הנקודה בקאמפ נואו (Gettyimages)


סלטה ויגו – סביליה 0:1
סביליה הגיעה לאצטדיון באלאידוס אחרי שתי תוצאות הפוכות לחלוטין, בליגה האנדלוסים הביסו 0:5 את לבאנטה, אך בגביע ארבעה ימים לאחר מכן הודחה ברבע הגמר אחרי 6:1. קבוצתו של פאבלו מאצ'ין קיוותה לשמור על לשים את ההפסד בגביע מאחוריה ולהמשיך במומנטום החיובי מהליגה כשהתארחה אצל סלטה ויגו שהפסידה את כל חמשת משחקי הליגה האחרונים. אצל כנגד כל הציפיות היו דווקא התכולים שעלו ליתרון בדקה ה-73 כשאוקאי יוקושלו דחק מקרוב אחרי קרן וסידר לקבוצתו ניצחון ראשון מאז תחילת חודש דצמבר שהעלה אותה באופן זמני מעל הקו האדום. מנגד סביליה פספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי עד חשובנה של ריאל מדריד והיא תסיים את המחזור במקום הרביעי.



ויסאם בן ידר עם ז'וזאבד (AFP)


ריאל סוסיאדד – אתלטיק בילבאו 1:2
עד לא לפני הרבה זמן סוסיאדד התנדנדה בין מרכז הטבלה לתחתית, אבל עכשיו היא רושמת שבעה משחקים ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות, ופתאום היא כבר במקום השמיני בליגה עם סיכוי טוב לשחק במפעל אירופי בעונה הבאה. מיקל איאורזבאל העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-16, ולפני הירידה להפסקה היה זה וויליאן חוסה דה סילבה שהכניע את הררין בשער נהדר מחוץ לרחבה. ראול גארסיה קיבל הזדמנות לצמק עם פנדל בדקה ה-83, והררין הדף אותו אבל החלוץ הגיע לריבאונד ודחק פנימה בקלות. האורחת עוד ניסתה לחזור ולהשוות, אבל לא הספיקה בדקות שנותרו וירדה מנוצחת, לראשונה אחרי שבעה משחקי ליגה רצופים. ובשבוע הבא מחכה ברצלונה.


Por vosotros.
Para vosotros.

DISFRUTAD y AUPA REAL!!! ⚪️#YoNoTengoSegundoEquipopic.twitter.com/ELVGpOoI2E

— Real Sociedad Fútbol (@RealSociedad) February 2, 2019


תוצאה נוספות
לבאנטה – חטאפה 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי