סולארי: "אנחנו מראים את היכולת הטובה ביותר שלנו העונה"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

מאמן ריאל מדריד היה מרוצה לאחר ה-0:3 על אתלטיקו בדרבי: "נילחם על כל תואר אפשרי. אייאקס? אנחנו פייבוריטים מבחינה היסטורית". ראמוס: "שיחקנו כדורגל מושלם". קורטואה: "האוהדים היו עוינים? זה בגלל הדרבי"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד ניצחה אתמול (שבת) 1:3 את אתלטיקו בדרבי ועתה למקום השני בליגה, רק חמש נקודות מברצלונה שתשחק היום נגד אתלטיק בילבאו בסן מאמס. את כל המחמאות קוצר הבוקר מאמן הבלאנקוס סנטיאגו סולארי: במארקה נכתב שהוא לקח קבוצה מתה והפך אותה לאחת הטובות בליגה, ונשאל איך הוא עשה את זה. החודש האחרון היה החודש של סולארי בכדורגל הספרדי. למאמן הבלנקוס ממוצע הנקודות הכי טוב בליגה, 2.38 נקודות למשחק. לארנסטו ואלוורדה ממוצע של 2.27 למשחק.


"אם יש פנים כלשהן לריאל מדריד העונה, אלה הפנים של סולארי שהפגין אומץ לב, החלטות ברורות ויצא חי מקאמפ נואו בגביע (1:1) ומ"וונדה מטרופוליטנו" עם 1:3 שהוריד את דייגו סימאונה למקום השלישי", נכתב ב"מארקה" ששיבח את המאמן על כך שהחליט להשאיר על הספסל את מרסלו וגארת' בייל. מצד שני, העיתון כתב כמה חסר מזל היה אלברו מוראטה שכבש במשחק הראשון שלו ב"וונדה מטרופוליטנו" רק כדי לראות את ה-VAR פוסל את השער. העיתון גם שיבח את ויניסיוס ג'וניור ששיחק כדורגל לללא מורא, אבל הוחלף על ידי בייל שכבש.


"מארקה" כתב בכותרת בשער העיתון: "מדריד חזרה" והוסיף: "ניצחה בדרבי, ועכשיו היא הולכת על כל התארים". העיתון "אס" העניק 3 כוכבים לויניסיוס והמגן השמאלי סרחיו רגילון. נכתב שם גם שמרסלו יצטרך להתאמץ מאוד כדי לקחת ממנו את המקום בהרכב.


שחקני ריאל חוגגים עם קסאמירו.
שחקני ריאל חוגגים עם קסאמירו. "עבדנו על זה באימונים" (Gettyimages)


סולארי אמר לאחר המשחק: "ניצחנו בזכות המשחק הקבוצתי האדיר, כולם היו פשוט מצוינים, אני מאוד גאה בהם, כי קשה מאוד לצאת עם משהו מהאצטדיון הזה. אנחנו מראים את היכולת הטובה ביותר שלנו העונה. ויניסיוס ג'וניור? הוא רק בן 18 ויש לו עוד המון שנים בכדורגל. גארת' בייל מאושר למרות שנכנס כמחליף, כי הוא כבש שער ועזר להכריע את המשחק".


המשך המאבקים: "נילחם על כל תואר אפשרי. גם אתלטיקו תישאר במירוץ כי מדובר בקבוצה טובה עם מאמן נהדר. אייאקס בליגת האלופות? אנחנו פייבוריטים מבחינה היסטורית. נגיע למשחק מולם עם הרבה מאוד ביטחון עצמי".


טיבו קורטואה, שזכה לקבלת פנים עוינת מאוד מאוהדי אתלטיקו שזרקו לעברו בין היתר בובות של חולדות אמר בסיום: "הייתי באתלטיקו ויש לי את כל הכבוד אליהם. הייתי רגוע וקר רוח למרות היחס אלי. אני לא מאלה שמחפשים עימותים. אני בא לכל משחק כדי לשחק. זה היה דרבי ולכן האווירה היתה עוינת. ברחוב גם אוהדי אתלטיקו שפוגשים אותי מאחלים לי בהצלחה". על ויניסיוס: "שחקן גדול. הוא שיחק מצוין בקאמפ נואו וגרם לפנדל עבורנו במטרופוליטנו". על ההצלחה ב'לה ליגה': "תמיד צריך להאמין. זה חשוב שאנחנו מנצחים את היריבות הישירות שלנו. לא מאמין בכך שצריך להתרכז רק בליגת האלופות. אסור להיכנס לאופוריה".


#LaPortada El Madrid ha vuelto ️ pic.twitter.com/YRo3YsKF7v

— MARCA (@marca) 9 בפברואר 2019


קאסמירו כבש את השער הראשון במספרת, ואמר: "ראיתי שארבעה קפצו עם ראמוס אז הייתי לבד וניצלתי את זה. עשינו זאת גם באימונים עם סולארי. כשאתה מתאמן עם ויניסיוס ובייל אתה לומד דברים כאלה. זה ניצחון גדול נגד קבוצה מצוינת". על ויניסיוס: "צריכים להיות רגועים איתו. לא להכניס אותו ללחץ כי הוא בן 18, אבל הוא הראה שהוא שחקן עם אופי של ריאל מדריד".


סרחיו ראמוס, שכבש בפנדל עשה לייק לפרסום באינסטגרם של תמונה של גבר מניק תינוק שפניו כוסו בסמל של אתלטיקו מדריד והדבר עורר תגובות רבות ברשתות החברתיות. על המשחק עצמו אמר: "אני תומך בטכנולוגיית ה-VAR למרות הבעיות". טכנולוגיית ה-VAR עבדה קשה כשביטלה שלושה מצבים לאתלטיקו, כמו פנדל ושער של אלברו מוראטה, ואחד של ריאל מדריד. ראמוס עצמו צייץ: "זה לא היה סתם משחק ולא סתם עוד שלוש נקודות וגם לא עוד יריבה".


ראמוס גם אמר למצלמות: "הצלחנו לחזור למקום השני ולצמצם את הפער מברצלונה. שיחקנו כדורגל אינטליגנטי ומושלם מול אוהדים שישבו מאוד קרובים לכר הדשא ויצרו עלינו לחץ. אנחנו חזק במירוץ לאליפות כי יש עוד הרבה נקודות בקופה. אנחנו הולכים על שלושת התארים".


No era solo un partido.
No eran solo tres puntos.
No era solo un rival.
¡El derbi para el @realmadrid!
…y otro más a la cazuela

It wasn't just a game.
It wasn't just three points.
It wasn't just a rival.#RealMadrid derby!
…and another one for the team #HalaMadridpic.twitter.com/S3tsCEmtoz

— Sergio Ramos (@SergioRamos) 9 בפברואר 2019



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just take the L #sergioramos #atleticomadrid

A post shared by @ sergismine on







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי