דמבלה חזר לסגל ברצלונה נגד בילבאו, מסי יפתח?

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | Gettyimages

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, ברצלונה תפגוש הערב את הקבוצה אותה לא ניצחה בסיבוב הקודם, בתקווה להגדיל את הפער מהמקום הראשון לשמונה נקודות. ואלוורדה: "ברצלונה ובילבאו היו הקבוצות הכי טובות בעשור האחרון"

(גודל טקסט)
אחרי שריאל מדריד ניצחה את אתלטיקו בדרבי העירוני ועלתה למקום השני בליגה הספרדית, המחזור ה-23 יימשך הערב (ראשון, 21:45) כשברצלונה תתארח בסן מאמס אצל אתלטיק בילבאו, בידיעה שניצחון יבסס אותה במקום הראשון עם פער של לא פחות משמונה נקודות. בארסה מגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בקאמפ נואו, 2:2 נגד ולנסיה במחזור שעבר ו-1:1 נגד ריאל מדריד במשחק הראשון של חצי גמר גביע המלך.


המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר לקראת המפגש עם קבוצתו הקודמת: "כל משחק בסן מאמס קשה, וזה יהיה אפילו יותר כי אנחנו יודעים כמה קשה בילבאו תעשה אותו. בכל משחק שם ברצלונה התמודדה עם אווירה נהדרת שעושה את זה קשה עבורנו. זה יהיה משחק יפה לצפייה, אבל אחד המשחקים הקשים יותר שנשארו לנו העונה". בנוסף הפתיע המאמן כשנשאל מי היו המועדונים הטובים באירופה בעשור האחרון: "בילבאו וברצלונה, נשאיר את זה ככה".


ואלוורדה יכול להתעודד מכך שעוסמאן דמבלה הכשיר חזר לסגל וצפוי לפתוח על הספסל, כשליאו מסי שנכנס במחצית השנייה של הקלאסיקו עשוי לחזור להרכב לצד לואיס סוארס ופיליפה קוטיניו. "כמו תמיד, נמתין ונראה איך האימונים לפני שנחליט, בקלאסיקו לא רצינו לקחת סיכונים. עכשיו אנחנו באותה סיטואציה וההחלטה תתבסס על אם הוא יהיה כשיר ב-100 אחוז או לא".



מסי בקלאסיקו. יחזור להרכב ברצלונה? (Gettyimages)


הבעיה של ברצלונה צפויה להיות בצד שמאל של ההגנה כשבהיעדרו של ג'ורדי אלבה המושעה, כשמי שעשויים להחליפו הם סרג'י רוברטו שלרוב משחק בצד ימין או חואן מירנדה בן ה-19, שאומנם שותף בליגת האלופות ובגביע, אך טרם רשם הופעת ליגה בשורות הקבוצה הבוגרת במסגרת הליגה. "להחליף שחקן כמו ג'ורדי זו תמיד בעיה", אמר ואלוורדה. "אבל יש לנו חלופות בקבוצה. שחקן ימני, בלם שמאלי או מישהו מברצלונה ב', זה מה שעשינו עד עכשיו".


בצד השני, האריות מבילבאו אומנם הפסידו בדרבי הבאסקי 2:1 לריאל סוסיאדד, אך לפני כן רשמו רצף של שבעה משחקי ליגה ללא הפסד, ביניהם ארבעה ניצחונות. ואלוורדה כבר איבד העונה נקודות נגד קבוצתו לשעבר, אי שם במחזור השביעי שהסתיים ב-1:1 בקאמפ נואו.



בינתיים, בברצלונה נושאים עיניים לאמסטרדם, כשהרכש הנוצץ של הבלאוגרנה לעונה הבאה, פרנקי דה יונג, נפצע אתמול ב-0:1 המפתיע של הראקלס על אייאקס ונאלץ לנטוש את המגרש בדקה ה-78 העקבות כאבים בירך שמאל, כשהוא עצמו דרש את החילוף, מה שמגביר את החשש באייאקס. כעת, הקשר נמצא בספק למשחק נגד ריאל מדריד ביום רביעי הקרוב ביוהאן קרויף ארנה, במסגרת המשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות. הוא יעבור היום בדיקות שיקבעו את מצבו.

| Frenkie de Jong leed 20 keer balverlies vandaag.

Een persoonlijk diepterecord in zijn 68ste officiële duel voor Ajax.#herajahttps://t.co/TnZSxVjkiGpic.twitter.com/hjBzX22bVf

— FOX Sports (@FOXSportsnl) 9 בפברואר 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי