ויאריאל הביסה את סביליה 0:3, תיקו שלישי ברציפות לוולנסיה

וו ליי עם אסקיאל גאראי
וו ליי עם אסקיאל גאראי | Gettyimages

העטלפים יצאו בחלוקת נקודות בפעם ה-14 העונה, אחרי משחק ללא הרבה הזדמנויות נגד היריבה ממרכז הטבלה, הצוללת הצהובה השיגה ניצחון ביתי שני העונה על האלדלוסים שלא ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים

(גודל טקסט)
אחרי שג'ירונה הדהימה את ריאל עם 1:2 בברנבאו, שאר משחקי היום (ראשון) בליגה הספרדית נמשכו. ולנסיה ואספניול נפרדו בתיקו 0:0, ויאריאל הביסה את סביליה 0:3, במשחק שנעל את הערב בטיס נפרדה בתיקו 1:1 ביתי עם אלאבס.


ולנסיה – אספניול 0:0
מעודדת מניצחון החוץ על סלטיק בליגה האירופית, הקבוצה מהמקום ה-9 שהשיגה נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים רצתה לחזור לנצח גם בליגה, כשהיא יודעת שניצחון יקרב אותה לצמרת הגבוהה. במחצית הראשונה אספניול שלטה מעט יותר בכדור אבל רוב הניסיונות, על אף שלא היו מדויקים, היו שייכים למארחת. התיקו המאופס במחצית איים על סטטיסטיקת ששת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות שהסתיימה תמיד בהכרעה, אבל עם שתי בעיטות למסגרת מתוך 16 ניסיונות מצד שתי הקבוצות בסה"כ היה קשה מאוד להבקיע.


האירוע של המשחק הגיע בדקה ה-63, כאשר נשרק לזכותה של המארחת כדור עונשין מ-11 מטרים, אבל לאחר בדיקה חוזרת של ה-VAR החליט השופט לבטלה למורת רוחם של העטלפים. לבסוף, למרות שליטה של ולנסיה בקצב המשחק, המשחק הסתיים בחלוקת נקודות שלא באמת מקדמת את המטרות של אף קבוצה.


El jugador @Reale_Seguros del #ValenciaEspanyol es…@Garay_24

#AmuntValenciapic.twitter.com/QTVNAy4IX6

— Valencia CF (@valenciacf) February 17, 2019


ויאריאל- סביליה 0:3
ה-0:1 על ספורטיג ליסבון בליגה האירופאית קטע רצף של 10 משחקים ללא ניצחון עבור ויאריאל, שהפעם האחרונה בה השיגה שלוש נקודות ב-90 דקות הייתה באמצע דצמבר בשנה שעברה. עם ניצחון אחד בלבד העונה בליגה, הקבוצה מהמקום ה-19 קיוותה להפתיע את סביליה החזקה שמצידה, ניצחה רק פעם אחת בארבעת משחקיה האחרונים, כשהיא מאבדת נקודות לסלטה ויגו ואייבר בליגה. למרות זאת, ההפסד המפתיע של ריאל מדריד נתן לה תמריץ לנסות ולצמצם את פער שמונה הנקודות מהמקום השלישי.


זה התחיל מצוין עבור ויאריאל, כאשר בדקה ה-38 אלברו נגח כדור קרן חזק אל הרשת וקבע 0:1. 7 דקות לאחר מכן זה כבר 0:2 ענק לקבוצה של חאבי קאייחה, לאחר שמסירת עקב גאונית של קארלוס באקה לקארל אקאמבי ברחבה מסיימת מהלך קבוצתי נהדר ברשת. סביליה מצידה, השתלטה על קצב המשחק במחצית השנייה, אבל עם 23% הצלחה מול השער התקשתה לתרגם את היתרון במגרש לשערים. בדקה ה-86 אלפונסו פדראסה הצטרף לחגיגה, כאשר לאחר מבצע קבוצתי מרהיב, נעץ את המסמר האחרון בתבוסה הכואבת של סביליה.


שחקני ויאריאל חוגגים (AFPׁׂׂ)


בטיס – אלאבס 1:1
עם מאזן נקודות זהה בטבלה (35 נקודות ערב המשחק), שתי הקבוצות מהמקומות מהחצי העליון של הטבלה נפגשו למאבק ראש בראש במטרה לנצח ולטפס למקום הרביעי, שמקנה כרטיס אוטומטי לליגת האלופות. בטיס המארחת, שהובסה במחזור האחרון על ידי לגאנס, עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה ה-15 משער של ג'יאובאני לו סלסו בהתקפת המעבר. אלאבס לא ויתרה ומצאה את השוויון 13 דקות מאוחר יותר כשגיירמו מאריפן השווה ל-1:1. בטיס חזרה למקום השביעי על חשבונה של ולנסיה, אלאבס מנגד פספסה הזמנות לחלוף מעל חטאפה ונשארה במקום השישי.



כובש השער הראשון. ג'יאובאני לו סלסו (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי