בספרד קטלו את ריאל, מרסלו הגיב בסרקזם: "הכל באשמתי"

מרסלו
מרסלו | Gettyimages

בתקשורת המקומית הספידו את חלומות האליפות של הבלאנקוס, שהובכו בבית עם 2:1 לג'ירונה מהתחתית: "סולארי עשה טעויות בהרכב". פוסט באינסטגרם הראה את המאזן של הקבוצה עם המגן ובלעדיו וגרר תגובות מעורבות

(גודל טקסט)
במועד הכי מפתיע ולאחר רצף של תוצאות טובות, ריאל מדריד הפסידה אתמול (ראשון) 2:1 לג'ירונה וכעת חזר חוסר השקט במועדון. בעיתון "אס" עלתה הבוקר הכותרת: "זה נהיה גרוע יותר". העיתון כתב כי הכנסת גארת' בייל למשחק היתה טעות, ומרסלו היה שוב חלש מאוד. ריאל מדריד הפסידה 23 משחקים נגד קבוצות מקאטלוניה בהיסטוריה שלה בסנטיאגו ברנבאו. 18 הפסדים לברצלונה, 3 לאספניול, אחת לחימנסטיק ב-1948 ואחת אתמול לג'ירונה שניצחה לראשונה באיצטדיון.


פרשן העיתון אלפרדו רלאנו כתב: "ג'ירונה הורידה את ריאל מדריד ממסלול הזכייה באליפות, וניצחה לראשונה אחרי עשרה משחקים, בגלל חילופים טובים של המאמן. בריאל, לעומת זאת, סנטיאגו סולארי עשה טעויות בהרכב. לוקה מודריץ' לא שיחק בגלל צהובים, אבל הוא גם נתן חופשה לויניסיוס ג'וניור שנכנס כמחליף במקום השחקן הלא נכון לוקאס ואסקס. טוני קרוס ודני סבאיוס לא עבדו טוב במרכז הקישור וגם המגינים מרסלו ואודריוסולה לא שיחקו טוב".


מרסלו, שספג הרבה ביקורות על יכולתו, ראה פרסום של דף אוהדים באינסטגרם שהוכיח לפי התוצאות שעם סרחיו רגילון ריאל מדריד השיגה תוצאות טובות יותר והגיב בדף בסארקזם: "כן, זה הכל באשמתי". אוהדים תקפו את הפרסום וכתבו: "מרסלו נלחם עבורנו בריאל מדריד כשהמצב היה רע ואנחנו אוהבים אותו". לפי "מיסטר צ'יפ", ריאל מדריד ניצחה את כל תשעה המשחקים בהם פתח סרחיו רגילון ואילו כאשר מרסלו פתח היא ניצחה רק במשחק אחד מתוך תשעה.


El Real Madrid ha ganado TODOS los partidos de La Liga en los que Reguilón ha sido titular (8 de 8):

✅ 2-0 Valladolid
✅ 2-4 Celta
✅ 2-0 Valencia
✅ 1-2 Betis
✅ 2-0 Sevilla
✅ 2-4 Espanyol
✅ 3-0 Alavés
✅ 1-3 Atlético de Madrid

Quien no lo vea es porque no quiere verlo. https://t.co/U64TsQlj6G

— MisterChip (Alexis) (@2010MisterChip) 17 בפברואר 2019


הנתונים של מרסלו במשחק מראים את החולשה שלו. הוא מסר 47 מסירות במשחק, אבל 23 מהן הגיעו לשחקני ג'ירונה. מרסלו דווקא החזיר 10 כדורים אבודים, אבל כאשר פורטו כבש את שער הניצחון הוא היה מהיר הרבה יותר מהמגן. ההפסד של ריאל הגדיל את הפער של בארסה לתשע נקודות, והבטיח שגם אם תפסיד בדרבי בליגה היא עדיין תצא מהברנבאו מובילה בטבלה. "ברור לכולם שברצלונה עשתה צעד ענק לזכייה באליפות עם ההפסד של ריאל מדריד" נכתב ב"אס".


המגן הברזילאי לשעבר קאפו התייחס ליכולת של מרסלו ואמר: "הוא היה ביכולת גבוהה מאוד 12 שנה וזה דבר קשה מאוד להשגה. אני בטוח שהוא יחזור לעצמו בסופו של דבר וישוב להיות שחקן הרכב קבוע".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¿Por qué Marcelo sigue siendo titular? Mira que lo amo pero joder hay que ser realistas… Espero que vuelva a Su mejor nivel lo antes posible!! ¡VAMOOOSS @marcelotwelve! ————————————————————————————————————— Real Madrid vs Girona @Laliga #LaLigaSantander #RmCity #RmCF #RmLaLiga #RmFans #HalaMadrid #Solari #RealMadrid #Girona #RealMadridGirona #HalaMadrid #Solari

A post shared by Real Madrid AC | Fan Page ⚪ (@realmadridac_) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי