קוטיניו: "אני מרוצה בברצלונה, אבל אין לדעת מה צופן העתיד"

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

הברזיאלי שכבש ב-1:5 על ליון התייחס לעתידו: "הגעתי כדי לתת את המיטב, ובתקופה האחרונה לא שיחקתי טוב". דיווחים על כך שסולשיאר סימן אותו בין המועמדים להגיע ליונייטד. וגם: דמבלה ייעדר תקופה ארוכה

(גודל טקסט)
עתידו של פיליפו קוטיניו בברצלונה עדיין לוט בערפל. הברזילאי, שכבש אתמול (רביעי) את השער השני בניצחון 1:5 על ליון בשמינית גמר ליגת האלופות, התייחס אחרי המשחק לחוזה שלו בקבוצה ואמר: "אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה העתיד".


קוטיניו, שהגיע לברצלונה בינואר 2018 מליברפול, התקשה למצוא את מקומו בחוד לצד מסי וסוארס וקיווה לקבל יותר דקות עם פתיחת העונה החדשה, אך עוסמאן דמבלה שהובא בקיץ זכה לעדיפות על פניו. קוטיניו כבש העונה תשעה שערים ב-39 הופעות בכל המסגרות במדי ברצלונה, בהחלש מספרים נמוכים יחסית לתג המחיר של 142 יורו ששילמו עליו הקטלאנים.


בראיון לאחר המשחק אמר קוטיניו: "בשבועות האחרונים, אפילו בחודשים האחרונים, לא שיחקתי טוב, אבל אני עדיין מנסה להשתפר. הגעתי לברצלונה לתת את המיטב שלי, ואני מאוד מרוצה מהמשחק שלי היום".


Good morning! Feels great to wake up in the next round. pic.twitter.com/3tbRzuzXqC

— FC Barcelona (@FCBarcelona) March 14, 2019


האם הברזילאי ימשיך באלופת ספרד גם בעונה הבאה? על פי הביצועים שלו מאתמול, נראה שואלוורדה ישמח להשאיר אצלו את הקיצוני המוכשר. אבל מדיווחים שונים נראה כי קוטיניו יעשה את דרכו חזרה לאנגליה: ליברפול מעוניינת בו בחזרה, וכעת נראה שגם אולה גונאר סולשיאר סימן אותו בין רשימת המובקשים שלו ביונייטד בעונה הבאה.


מי שלא ישחק במדי ברצלונה, לפחות בתקופה הקרובה, הוא עוסמאן דמבלה. החלוץ שותף אתמול בניצחון כשנכנס כמחליף המחצית השנייה, אך לא החלים לחלוטין מהפציעה וכעת נראה שייעדר שבועות נוספים.


❗ INJURY NEWS | Ousmane Dembélé has a tear in his left hamstring. See how long he'll be out https://t.co/vz4GblCRZWpic.twitter.com/nfF42NQok1

— FC Barcelona (@FCBarcelona) March 14, 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי