שלושער אדיר למסי בניצחון הענק של ברצלונה 1:4 על בטיס

ליאו מסי, לואיס סוארס וג'ורגי אלבה
ליאו מסי, לואיס סוארס וג'ורגי אלבה | Gettyimages

הפנומן הארגנטינאי כבש שלישייה אדירה לרשת של הירוקים לבנים (18, 46 ו-85) והעלה את בארסה ליתרון של 10 נקודות בפסגת הליגה הספרדית. סוארס הוסיף כיבוש משלו (63). מורון (82) רק צימק עבור המארחת

(גודל טקסט)
המחזור ה-28 בספרד החל ביום שישי עם התיקו 1:1 בין ריאל סוסיאדד ללבאנטה ונמשך אתמול עם ארבעה משחקים נוספים. היום (ראשון) הושלם החלק השני של המחזור עם חמישה משחקים, כשבמוקד ברצלונה הביסה את בטיס 1:4 עם תצוגה פנומנלית של ליאו מסי שכבש שלושער ענק, האלופה פתחה פער של 10 נקודות על השנייה בטבלת ה'לה ליגה', אתלטיקו מדריד, ונראה שהיא יכולה כבר לקרר את השמפניות בדרך לזכייה נוספת באליפות.


סביליה ניצחה 0:1 את אספניול בבכורה של חואקין קפארוס על הקווים. המשחק המוקדם בין אייבר לויאדוליד לא הבטיח יותר מדי אך הסתיים בדרמה אדירה עם ניצחון 1:2 לויאדוליד. ולנסיה וחטאפה נפרדו בתיקו 0:0.


בטיס – ברצלונה 4:1

האלופה הגדילה את הפער שלה בפסגת ה'לה ליגה' ל-10 נקודות על אתלטיקו מדריד השנייה, והיא סופרת כבר חמישה ניצחונות רצופים בליגה. בארסה נקמה במארחת שהנחילה לה את ההפסד הביתי היחיד שלה העונה. בדקה ה-18 ברצלונה עלתה ליתרון מכדור חופשי אדיר שליאו מסי סובב לחיבורים של פאו לופס.


עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הפרעוש השלים צמד לאחר שיתוף פעולה אדיר עם לואיס סוארס שהחזיר לו את הכדור עם העקב והארגנטינאי סיים בצורה מושלמת. יתרון כפול לברצלונה במחצית.  בדקה ה-63 ברצלונה עלתה ל-0:3 משער של לואיס סוארס שעם מבצע אישי מדהים קבר את השלישי ברשת של הירוקים לבנים.


⚽⚽⚽

Leo #Messi
¿Con qué emoji definirías este hat-trick? pic.twitter.com/00okkfTFk0

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 17, 2019


שמונה דקות לסיום המארחת הצליחה לצמק את התוצאה עם שער של לורן מורון שניצל טעות של ג'ורדי אלבה וירה את הכדור לרשת של טר שטגן. אקורד הסיום שייך כמובן לליאו מסי שהשלים שלושער בדקה ה-85 עם גולאסו מהסרטים. הפרעוש קיבל את כדור מאיבן ראקיטיץ' בתוך הרחבה ובעט את הכדור מזווית קשה למשקוף ופנימה. 1:4 לברצלונה בסיום.


אחרי שדרסה את ליון 1:5 בדרך לרבע גמר ליגת האלופות, נראה שברצלונה הגיעה לכושר שיא בדיוק בזמן. עם פער של 10 נקודות בפסגה, הקטלונים יכולים כבר לקרר את השמפניות בדרך לזכייה נוספת באליפות ספרד. בצד השני, אוהדי בטיס הריעו לתצוגה של הארגנטינאי כשהם מבינים שהם חזו בתצוגת תכלית של ליאו מסי. וינסו לחזור למסלול הניצחונות נגד ראיו ואיקאנו במחזור הבא.



ליאו מסי. עוד תצוגת תכלית מבית היוצר של הפנומן הארגנטינאי (Gettyimages)


אספניול – סביליה 1:0

אחרי ההדחה הכואבת של האנדלוסים בשמינית גמר הליגה האירופית מול סלביה פראג, שהובילה לפיטוריו של המאמן פאבלו מאצ'ין ולחזרתו של חואקין קפארוס לקדנציה שלישית במספר על הקווים. השחקנים של סביליה העניקו למאמנם ניצחון בבכורה המחודשת שלו. בדקה ה-52 אנדרה סילבה קיבל את בצד שמאל, נכנס לרחבה והוכשל על ידי הרמוסו. 

 
 


חואקין קפארוס וחסוס נבאס. בכורה מוצלחת על הקווים (Gettyimages)

 

השופט שרק לפנדל עבור האורחים אותו תרגם וויסאם בן ידר לשער עם בעיטה מוצלחת לפינה של דייגו לופס. הקטלונים תקפו ללא הרף אך לא הצליחו להמנע מהפסד ביתי. סבילה טיפסה בזכות הניצחון למקום הרביעי על חשבון חטאפה לפחות באופן זמני. המארחת הפסידה לראשונה אחרי שישה משחקים בליגה כשכעת היא במקום ה-13. בשבוע הבא אספניול תתארח בקאמפ נואו לדרבי נגד ברצלונה.


אייבר – ויאדוליד 2:1

המארחת כבר הריחה ניצחון בית שני ברציפות והעפלה למקום התשיעי, אך כדורגל משחקים 90 דקות, ולעתים ה-VAR מתערב.  פביאן אוריאנה כבש את שער היתרון בדקה ה-53: המגן השמאלי חוסה אנחל הרים לרחבה ולאחר עירבובייה הגיע שיתוף פעולה בין שני החלוצים, כאשר סרחיו אנריך העביר הצידה בעקב ואוריאנה בעט לרשת. זה היה שערו השלישי העונה של החלוץ. שוער ויאדוליד, ג'ורדי מסיפ מנע שערים נוספים, ואז החלה הדרמה האמיתית.


הקשר אוסקר פלאנו קיבל מסירת עומק נהדרת בדקה ה-90 והקדים את השוער, מרקו דמיטרוביץ' נגע בו וה-VAR החליט להעניק פנדל גבולי מאוד לאורחת. המחליף דניאל ורד הפגין קור רוח והשווה את התוצאה ל-1:1. השופט הורה על שש דקות תוספת זמן ובדקה ה-93 סרחיו גוארדיולה נהנה משגיאה בהגנת המארחת, דהר לרחבה ובעט כדור חלש לרשת. ויאדוליד קוטעת את רצף ההפסדים הארוך ופותחת פער של ארבע נקודות מהקו האדום, לתשומת לבן של ויאריאל וראיו וייקאנו.


FINAL #EibarRealValladolid 1-2

¡Remontada épica del @realvalladolid! ✨ pic.twitter.com/8gagY3KbzZ

— LaLiga (@LaLiga) March 17, 2019


ויאריאל – ראיו וייקאנו 1:2
הצוללת הצהובה ניצחה בקרב התחתית והגדילה את הפער מהקו האדום ל-4 נקודות, בעקבות ההפסד של סלטה ויגו לריאל מדריד (אמש). ויאריאל רשמה ניצחון רביעי ברציפות בזכות צמד של קארל טוקו אקאמבי. בדקה ה-30 דווקא האורחים עלו ליתרון, כשמריו סוארז נגח הרמה נהדרת של אימבולה ממצב נייח. 0:1 לראיו וייקאנו במחצית.

בפתיחת המחצית השנייה, בלבול ברחבה של וייקאנו סידר מצב נוח לאקאמבי שלא התבלבל והשווה את התוצאה ל-1:1. 2 דקות לאחר מכן, כדור עומק נפלא של איבורה השאיר את הקמרוני מול השוער, שלא התבלבל והשלים צמד ומהפך. 1:2 לויאריאל. בדקה ה-88, ראיו שלחה את כל השחקנים כדי להשיג את השוויון, וג'רארד מורנו ניצל מתפרצת נהדרת כדי לחתום את תוצאת המשחק. 1:3 לויאריאל בסיום.






#VillarrealRayo | 3-1 93' | ¡Y FINAL! ¡FINAL! ¡FINAL! ¡FINAAAAAAL! ¡FINAAAAAAL EN LA CERÁMICAAAAA! ¡REMONTA EL SUBMARINO Y SUMA UNA VICTORIA CLAVE CON UN DOBLETE DE TOKO EKAMBI Y UN TERCERO DE @GerardMoreno91 ¡VAAAAAAAAMOOOOOOOOOS ➕3️⃣! pic.twitter.com/AjvV7tnNPL

— Villarreal CF (@VillarrealCF) March 17, 2019




תוצאה נוספת: ולנסיה – חטאפה 0:0
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי