בברצלונה נרגעו: סוארס ייעדר בין 10 ימים לשבועיים

ליאו מסי, לואיס סוארס וג'ורגי אלבה
ליאו מסי, לואיס סוארס וג'ורגי אלבה | Gettyimages

האורוגוואי שנפגע בקרסול מול בטיס ישוב לאימונים במהרה ויחמיץ רק את משחקי נבחרתו. מסי שכבש שלושער בתצוגת הענק של ברצלונה זכה לכבוד והודה לקהל, ואלוורדה התמוגג: "מסי גורם ליריבים לסבול וליהנות בו זמנית"

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)
ליונל מסי התרגש אחרי הניצחון 1:4 של ברצלונה על ריאל בטיס. ה'פרעוש' כבש את השלושער הרביעי שלו העונה בליגה הספרדית, וה-33 בקריירה, אך זה כנראה היה אחד היפים שבהם. בשער השלישי של הארגנטינאי, הוא שלח צ'יפ גאוני מקצה הרחבה שגרם לאוהדים הירוקים ב'בניטו ויימרין' לקום על הרגליים ולהודות לאגדה חיה.


מסי זיהה בעצמו את תגובות האוהדים והיה נשמע אסיר תודה בסיום המשחק: "אני לא זוכר מתי קיבלתי אהדה כזאת במשחק חוץ. אני אסיר תודה על התגובות של הקהל, במיוחד אחרי הגול. הניצחון היה חשוב מאוד היום".


"מה היה קשה יותר, הצ'יפ או הבעיטה החופשית? אני לא יודע. אני לא משווה בין שערים". אמר הכוכב בחיוך "אנחנו יודעים שאנחנו תלויים בעצמנו בליגה, אבל שום דבר לא סגור. יש עוד נקודות בקופה. ידענו את חשיבות המשחק אחרי שאתלטיקו מעדו ולא יכולנו להיכשל. שיחקנו טוב היום עם הכדור ובלעדיו, זה היה משחק כמעט מושלם".




¿Quién ha sido el MVP del partido?
LIKE❤: Leo
RT: Messi pic.twitter.com/mDJ59WhUZl

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 17, 2019


הקטאלונים נקמו את ההפסד 4:3 לבטיס בחודש נובמבר, והגדילו את הפער בצמרת מאתלטיקו מדריד ל-10 נקודות. בנוסף, בקבוצה נרגעו לאחר שתוצאות הבדיקות שעבר הבוקר לואיס סוארס הראו גם הפגיעה בקרסול במהלך המשחק לא חמורה והוא ישוב לאימונים תוך 10 ימים עד שבועיים, כך שיחמיץ רק את משחקי נבחרתו.


המאמן ארנסטו ואלוורדה היה נשמע נלהב במיוחד אחרי התצוגה של מסי בבטיס ואמר על הפנומן "מסי גורם ליריבים שלנו לסבול וליהנות ממנו בו זמנית" אמר בסיום המשחק "הוא שיחק יוצא מן הכלל הערב, הוא כבש שלושה שערים ותרם לרביעי".על התגובה של אוהדי בטיס אמר: "האוהדים יכולים לזהות את הכישרון שלו, הם נהנים לראות אותו כשהוא בשיאו והם מכבדים את השחקן שהוא על המגרש".




El fútbol hecho arte
Perfección
#WeColorFootballpic.twitter.com/F4LxsmYfHP

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 17, 2019


בגזרת המספרים, מסי כבש את שער הליגה ה-29 שלו העונה בליגה הספרדית, והוא אחראי באופן ישיר ל-43 שערים מתוך ה-73 של בארסה ב'ליגה. הניצחון על בטיס היה ה-476 שלו במדי ברצלונה, הכי הרבה בהיסטוריה של המועדון. בנוסף, הוא כבש את השער ה-588 שלו במסגרת רשמית, והשתווה לאנדרס אינייסטה בכמות ההופעות – 674. כשרק צ'אבי עדיין לפניו ברשימה עם 767. 


Leo #Messi se convierte en el futbolista con más victorias en la historia del FC Barcelona superando a Xavi… ¡y lo celebra con un hat-trick! ¡Enhorabuena, Leo! #WeColorFootballpic.twitter.com/eAjpr1Ljyv

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי