דיווח בספרד: פוגבה יעבור לריאל אם בייל יעבור ליונייטד

גארת' בייל פול פוגבה
גארת' בייל פול פוגבה | Alex Livesey/Getty Images

ההצרה של הקשר הצרפתי על חלומו לשחק בברנבאו עבור זידאן, עוררה תקוות אצל אוהדי הבלאנקוס. ה'אס' מדווח שרק טרייד עם מנצ'סטר יונייטד יוציא את העסקה לפועל. אלוף העולם פרגן לברצלונה לפני המפגש בליגת האלופות

(גודל טקסט)
ההצהרה של פול פוגבה על כך שכל ילד חולם לשחק בריאל מדריד ותחת זינדין זידאן, עוררה אצל אוהדי הבלנקוס תקווה לראות את הקשר הצרפתי בסנטיאגו ברנבאו שנה הבאה. הוא אומנם הסתייג והבהיר שהוא מאושר במנצ'סטר יונייטד תחת אולה גונאר סולשיאר, אבל הוסיף את המשפט הקלישאתי של כל כדורגלן "בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת".


הבוקר (חמישי) עיתון ה"אס" לקח את הנושא צעד אחד קדימה ופרסם על האפשרות שבה פוגבה ינחת בסנטיאגו ברנבאו: טרייד עם מנצ'סטר יונייטד במסגרתו גארת' בייל יעבור לשדים האדומים. הסיבה לכך? בשנים האחרונות יונייטד ניסו להחתים את בייל אך לא היו מוכנים לשאת בעלויות. עסקה בין השניים נראית אפשרית בעיקר בגלל ה"צ'ק הפתוח" שקיבל זיזו במסגרת חזרתו למועדון.


זידאן ניסה להחתים את הקשר הצרפתי כבר ב-2016, אבל היחסים גרועים בין 'סוכן העל', מינו ראיולה לנשיא ריאל מדריד מנעו כל אפשרות כזאת. כעת המצב שונה. למרות זאת, במנצ'סטר לא ימהרו לשחרר את הקשר שזכה במונדיאל עם נבחרת צרפת רק בקיץ האחרון, בעיקר בגלל היחסים המעולים עם אולה גונאר סולשיאר.



Ole's at the wheel, and @paulpogba wants him to stay there pic.twitter.com/TClbKR2znh

— B/R Football (@brfootball) March 20, 2019




פלורנטינו פרס סירב עד השנה לוותר על הוולשי למרות הבקשות של המאמן בקיץ 2017. כשז'וזה מוריניו עמד על הקווים באולד טראפורד, הוא הביע עניין רב בבייל למרות הפציעות החוזרות שלו. אחרי משחק בין הקבוצות במיאמי בקיץ האחרון, אמר ה'מיוחד' לשחקן: "אני לא יכול לקנות אותך אם אתה לא רוצה להימכר". 


כעת, לאור ההדלפות על כך שסירב לחגוג עם חבריו שערים או ללמוד ספרדי, המצב של הוולשי בריאל מדריד מעורער מתמיד והוא מכונה ע"י שחקנים לקבוצה "שחקן גולף" כיוון שהוא אוהב להתבודד ולא מגיע למסיבות של השחקנים מאוחר בלילה בטענה שהוא הולך לישון בחצות, בריאל מדריד מבינים שלא יהיה ניתן למנוע את העזיבה.


כידוע בתקופתו של מוריניו במנצ'סטר, פוגבה הביע את רצונו לעזוב לברצלונה או יובנטוס בעקבות הסכסוך המתוקשר, אך האפשרות שיעבור לברנבאו לא הייתה על הפרק. 




פול פוגבה עם לוקה מודריץ'. הצרפתי יהיה חלק מהטרייד הגדול של הקיץ (Gettyimages)


בתוך כך פוגבה התראיין ל"יורוספורט" ונשאל על המשחקים שצפויים למנצ'סטר יונייטד נגד ברצלונה והצליח במשפט אחד להפוך את כל התסריט והמחמאות לריאל מדריד והחמיא ליריבה השנואה שלה כאשר אמר: "ברצלונה הקבוצה הכי טובה בעולם. קבוצה שכיף לראות אותה משחקת. יש לה שחקנים גדולים כמו ליאו מסי והיא תמיד רוצה לנצח. מסי הוא מעל כולם ואף אחד לא מגיע לרמה שלו. זה יהיה כיף לשחק נגדם".


על שיתוף הפעולה שלו עם קיליאן אמבפה בנבחרת ומרקוס ראשפורד ביונייטד אמר: "יש להם כמעט מאפיינים זהים. אני צופה עתיד גדול לשניהם. הם עושים את הג'וב שלי לקל יותר כי אני יודע למי לתת את המסירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי