דה ליכט, קוליבאלי ושקריניאר על הכוונת של ריאל מדריד

דה ליכט
דה ליכט | Gettyimages

הבלאנקוס נערכים לעזיבתו של וראן? הבלם סירב להתייחס לעתידו ( "אין לי עניין לדבר על כך"), אך ב"מארקה" נכתב שאמר בחדר ההלבשה של ריאל שהוא שוקל לעזוב. סוכנו של הסלובקי המשחק באינטר:" ריאל מדריד מעוניינת"

(גודל טקסט)
בעיתון הצרפתי "לאקיפ" פורסם בתחילת השבוע שרפאל וראן עשוי לעזוב את ריאל מדריד בקיץ ובתקשורת בספרד מתבססים על הערכות אלה והחלו לדווח על מועמדים אפשריים ליום שאחרי. ב"אס" הציגו את רשימת האלטרנטיבות של ריאל מדריד למקרה שהבלם בן ה-25, שזוהי עונתו השמינית בריאל מדריד, אכן יעזוב.


וראן עצמו סירב להתייחס לנושא כשעיתונאים צרפתים שאלו אותו בנושא, "אין לי עניין לדבר על העתיד שלי בפומבי", הצהיר, אולם בתקשורת הספרדית כבר עלו שמותיהם של מתיאס דה ליכט מאייאקס שמבוקש בכל אירופה, וחוץ ממנו הוזכרו גם מאריו הרמוסו מאספניול, מילאן שקריניאר מאינטר וגם קאלידו קוליבאלי מנאפולי. רק נזכיר כי לפני שבוע החתימה ריאל מדריד את הבלם הברזילאי אדר מיליטאו מפורטו בתמורה ל-50 מיליון יורו. ב"מארקה" הספרדי נכתב בנוסף שוראן כבר אמר לשחקני ריאל שהמחשבה לעזוב היא לא רעיון חולף.


דה ליכט כבר היום נחשב לאחד הבלמים הטובים בעולם, אחרי שהצטיין בשני משחקי שמינית גמר ליגת האלופות עם אייאקס נגד ריאל מדריד. בגיל 20 בלבד הוא רשם כבר 42 משחקים במדי אייאקס העונה, והוא חלק חשוב גם בנבחרת הולנד של רונאלד קומאן. דה ליכט הוזכר לא פעם כמועמד לברצלונה, אבל ריאל מדריד מסוגלת להיכנס למירוץ.


וראן. יישאר בריאל מדריד?(Gettyimages)
 


מאריו הרמוסו, בלמה הצעיר של אספניול (23) הוא שחקן שונה לגמרי. הוא גדל בקבוצה הצעירה של ריאל מדריד ועבר דרך ארוכה עד שהפך להיות אחד מעמודי התווך של אספניול ואף זומן לסגל נבחרת ספרד. לריאל מדריד יש יתרון גדול על פני מועדונים אחרים, שכן היא כיולה לרכוש אותו בחזרה ב-7.5 מיליון יורו בלבד. אין ספק שזו תהיה העסקה הכי משתלמת עבורה.


 

קאלידו קוליבאלי בן ה-27, שחקנה של נאפולי, רשם כבר למעלה מ-200 משחקים במדי הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי, אליה הצטרף ב-2014. קוליבאלי גבוה, חזק וגם מהיר, כמו שבריאל מדריד אוהבים ובמועדון רואים בינו לבין רפאל וראן. המכשול העיקרי מבחינת ריאל מדריד הוא הגיל, שכן המועדון דוגל ברכישת שחקנים צעירים. "קוריירה דלה ספורט" דיווח לפני שבוע כי ריאל מדריד מעוניינת בבלם הסנגלי.



מילאן שקריניאר הסלובקי, שחקנה של אינטר (24) הוא הבלם האחרון שהוזכר. העונה הפסיד רק ארבעה משחקים. מתיאט חאליס, נציגו של השחקן, כבר אישר את ההתעניינות של ריאל מדריד ואמר: "ריאל מדריד רוצה לצרף אותו, אבל גם ברצלונה מעוניינת". עוד הוסיף: "אינטר שילמה עבורו 28 מיליון יורו ואחרי חצי שנה, מנצ'סטר סיטי הציעה 55 מיליון יורו. כעת שווי השוק שלו נראה כמו מאה מיליון דולר".

 


שקריניאר. ריאל מדריד מעוניינת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי