דיווח: ריאל מדריד החליטה למכור את גארת' בייל בתום העונה

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

הרכש היקר בתולדות הבלאנקוס, עשוי לעזוב את ספרד לאחר שש שנים עקב חזרתו של זינדין זידאן לקווים. לפי הדיווחים, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן ינסו להחתים בקיץ את הכוכב הוולשי

(גודל טקסט)

ריאל מדריד החליטה כי היא תמכור בקיץ את כוכב הקבוצה גארת' בייל, בלי קשר לביצועי השחקן הוולשי עד תום העונה, כך דווח הערב (שלישי) ב'אס' הספרדי. השיקול המרכזי לכך, הוא חזרתו של זינדין זידאן, שרצה לשחרר את השחקן לאחר הזכייה השלישית של הבלאנקוס בליגת האלופות, ולאחר שיקבל תשובה שלילית מפלורנטינו פרס, הודיע הצרפתי על התפטרותו.

גארת' בייל נרכש על ידי ריאל מדריד מטוטנהאם בקיץ 2013 תמורת 100 מיליון יורו ושבר באותם ימים את שיא העברות בכדורגל העולמי ונשאר עד היום לשחק הרכש היקר ביותר בתולדות מועדון הפאר הספרדי.

שחקן הכנף הוולשי, הציג מספרים לא רעים בכלל בבלאנקוס כאשר כבש 102 שערים, הוסיף 63 בישולים ואף היה שותף בארבע הזכיות האחרונות של ריאל מדריד באליפות אירופה, אבל במרוצת השנים נשמעו ביקורות רבות על בייל שנעדר כמעט מ-50 אחוז ממשחקי הקבוצה בשל פציעות, ולא ניסה להשתלב מבחינה חברתית כשחלק מהביקורת נובעת מכך שלא למד את השפה המקומית.


לא השתלב בריאל מדריד מבחינה חברתית. גארת' בייל (Gettyimages)

לפי הדיווחים שמו של בייל נקשר לשני מועדונים: הקבוצה הראשונה היא ממנצ'סטר יונייטד שעשויה אף לערוך טרייד עם פול פוגבה. האופציה השנייה היא לעבור לבאיירן מינכן שהודיעה כי היא תשנה את מדיניות הרכש שלה ותחתים שחקנים תמורת סכומי העברה יקרים הרבה יותר מאשר בשנים האחרונות כדי להיאבק נגד הקבוצות הגדולות באירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי