נשיא אתלטיקו: "לגריזמן אין אופציה לעזוב, הוא כאן לעוד שנים"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

אנריקו סרסו נשאל על חרושת השמועות לפיהן הכוכב שלו יעזוב לברצלונה והצהיר: "הוא יישאר באלף אחוז. אנחנו יודעים בדיוק מי ייפרד מאיתנו והוא לא ביניהם"

(גודל טקסט)

באחרונה פורסמו מספק ידיעות על כך שאנטואן גריזמן רוצה לעזוב את אתלטיקו מדריד ושהוא עשוי לעבור לברצלונה, ונראה שרק עתה הפנימו אנשי הקולצ'ונרוס שיש לעשות הכל כדי להשאיר את החלוץ בעיר. אחרי שהמאמן דייגו סימאונה כבר אמר השבוע שהוא לא רואה את הקבוצה ללא הכוכב הגדול שלה, כעת הגיעה גם התייחסות בעלי המועדון למצב.

לפי כל הדיווחים בנושא, גריזמן מאס בשיטת ההגנתית של סימאונה ובעיקר בעובדה שאתלטיקו מדריד אולי משחקת ברמות הכי גבוהות, אבל למעשה לא מצליחה לזכות בתארים. גם פורסם שסעיף השחרור שלו לקיץ עומד על 120 מיליון יורו בלבד, אך נשיא אתלטיקו מדריד אנריקו סרסו התראיין לתוכנית הטלוויזיה "אל רונדו" ואמר באופן חד וחלק: "אין לגריזמן אופציה לעזוב את אתלטיקו מדריד. הוא יישאר באתלטיקו באלף אחוז. הוא שחקן שלנו לעוד הרבה שנים והגיע הזמן שיעזבו את הנושא הזה בצד. אנחנו יודעים מי עומד לעזוב אותנו, אבל גריזמן לא אחד מהם".

דבריו של סרסו מצטרפים גם לאמירות של סימאונה, שאמר על חרושת השמועות: "אם אנטואן היה רוצה לעזוב או בדרך לעזוב, אני מניח שהוא כבר היה מדבר איתי ומספר לי מה התכניות שלו לעונה הבאה, אבל שום שיחה כזאת לא נערכה בינינו כך שאני רגוע בנושא".


גריזמן. באתלטיקו נעמדים על הרגליים האחריות ומבהירים שיישאר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי