דיווח: ריאל מדריד קרובה להחתים את לוקה יוביץ'

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gettyimages

סוכנו של החלוץ כבר ביקר במדריד שם הונחו בפניו הפרויקט העתידי וגם הצעה כלכלית. סכום הרכישה צפוי להיות 50-60 מיליון יורו. הסרבי שכבש העונה 25 שערים, דחה את ההצעה של ברצלונה מחשש לדקות משחק מעטות

(גודל טקסט)
ריאל מדריד מחפשת בנרות חלוץ שיישפר את מאזן הכיבושים הדל שלה העונה. אלופת אירופה היוצאת כבשה 56 שערי ליגה בלבד למרות עונה טובה של קארים בנזמה. "אס" הספרדי מדווח הבוקר שלוקה יוביץ', חלוצה הסרבי של איינטרכט פרנקפורט שמבוקש בכל אירופה – הוא החלוץ הנבחר, והמועדון אף במגעים מתקדמים לרכישתו. סוכנו של החלוץ כבר ביקר במדריד ונפגש עם אנשי המועדון ב-28 במרץ והוצגו בפניו הפרויקט העתידי של המועדון וכן הוגשה הצעה כלכלית.


הספרדים עוקבים אחרי החלוץ כבר זמן רב ושלח מרגלים כדי לעקוב אחריו גם בבונדסליגה וגם בליגה האירופית בזמן אמת. החלוץ הבקיע 25 שערים בכל המסגרות, שמונה מהם בליגה האירופית (שני רק לאוליבייה ז'ירו), והוא עומד בפרופיל של המועדון לחוזה החדש – שחקן צעיר, בן 21 בסה"כ, ומחיר שפוי בהתאם למחירי השוק בעולם הכדורגל היום. הקבוצה הגרמנית שהמשיכה את העונה החלומית שלה והעפילה אתמול לחצי גמר הליגה האירופית, מימשה את סעיף הרכישה של החלוץ בתמורה לשישה מיליון יורו שהועברו לבנפיקה, ובגרמניה מאמינים שהיא תסכים למכור אותו בסכום של 50-60 מיליון יורו. כמובן ש-20% מדמי ההעברה שייכים לבנפיקה.


אביו של החלוץ הודה בראיון ל"בילד" הגרמני בשבוע שעבר: "יש לנו כמה הצעות, כולל אחת מברצלונה, אבל לוקה לא בטוח לגבי דקות המשחק שלו שם". בריאל מדריד מסתמן שראול דה תומאס שבולט העונה בראיו וייקאנו, יחזור מהשאלה לעמדת החלוץ השלישי, בזמן שמריאנו יעזוב. אמנם קארים בנזמה יישאר אבל יוביץ' יהיה שחקן חשוב.


¡Buenas noches!
️ Esta es la #PortadaAS de mañana
¿Te gusta Jovic como delantero del Madrid?
RT, Sí
❤️ FAV, No pic.twitter.com/ebJcyUcBek

— AS (@diarioas) April 18, 2019


הרקע למשא ומתן הוא היחסים הקרובים בין איינטרכט פרנקפורט למנכ"ל ריאל מדריד, חוסה אנחלס אנצ'ס. ריאל מדריד השאילה לקבוצה הגרמנית את הבלם חסוס ואייחו שנרכש מסראגוסה ובהמשך הפעילה את סעיף הרכישה. גם עומר מסקרל ולוקאס טורו עברו בין המועדונים. מעבר לכך, הקבוצה הגרמנית תהיה אורחת הכבוד של ריאל מדריד בטורניר גביע הברנבאו המסורתי בשנת 2020. כזכור, רק אתמול דווח ב"מארקה" שאדן הזאר קרוב לריאל מדריד, ומאמן העבר פאביו קאפלו אמר שמקורות יודעי דבר סיפרו לו שהמועדון ישקיע 500 מיליון יורו ברכש. אין ספק שצפוי קיץ מרתק לאוהדי הבלאנקוס.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי