בנזמה על השיא: "זה נחמד". ריאל שוקלת להשאיל את בייל

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Gettyimages

הצרפתי הוא היחיד בשורות הבלאנקוס שגורף מחחמאות: "ראש הזהב. בנזמה שווה שלוש", נכתב ב-"אס". הצרפתי רוצה להמשיך: "זה המועדון הטוב בעולם". במועדון שוברים את הראש מה לעשות עם הוולשי עליו אין הצעות

(גודל טקסט)
זה לא סוד שריאל מדריד עוברת עונה איומה. כבר בתחילת מרץ היא איבדה את כל מטרותיה כשהודחה בשמינית גמר ליגת האלופות על ידי אייאקס, סיימה את דרכה בגביע המלך ונקלעה לפיגור עצום מול ברצלונה במאבק האליפות. נקודת האור הבודדה בשורות הבלאנקוס, אולי חוץ מהילד המוכשר ויניסיוס ג'וניור, הוא קארים בנזמה, שהבקיע העונה 30 שערים, כולל שלושער אתמול בניצחון 0:3 על אתלטיק בילבאו. החלוץ רחוק רק שני שערים משיאו האישי אותו השיג בעונת 2011/12 אז כבש 32 שערים. ואם כבר שיאים, החלוץ הצרפתי כבש את כל שמונת השערים האחרונים של ריאל מדריד – מאז אפריל – שיא מועדון. הנה דבר אחד שקארים בנזמה עשה, וכריסטיאנו רונאלדו לא.


בשער "אס" נכתב: "ראש הזהב" על רקע תמונה של החלוץ חוגג, והזכירו שבכל אירופה לא היה כדבר הזה ששחקן כובש את כל שמונת השערים האחרונים של קבוצתו. בסיקור המשחק נכתב: "בנזמה שווה שלוש" – שלושה שערים ושלוש נקודות, כשהוא קיבל את הציון הגבוה של שלושה כוכבים. "מארקה": "שלושער עם היסטוריה"


בנזמה אמר על השיא: "לא ידעתי מזה, אני מאוד שמח, המספרין טובים, אבל יותר חשוב עבורי שניצחנו ושיחקנו כדורגל טוב במחצית השנייה". על כך שהוא רחוק שני שערים משיאו האישי: "כשאני עולה למגרש אני מתמקד יותר במה שאני יכול לעשות לטובת חבריי לקבוצה ואיך ריאל מדריד תנצח. כמובן שגם להבקיע זה חשוב".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aquí tenéis la portada de hoy, día 22 de abril ️ Benzema, cabeza de oro

A post shared by Diario AS (@diarioas) on



על סגנון המשחק שלו: "אני לא יודע מה זה אומר לשחק כחלוץ החוד, בשבילי לשחק כחלוץ זה אומר הרבה דברים, לא רק שערים – לתרום לקבוצה, לנוע לצדדים, להיות חלק מהנעת הכדור. לא אכפת לי היכן אני משחק ואם יש עוד חלוץ '9' מקדימה או לא". החלוץ נשאל האם הוא בודד מבחינת הבקעת השערים וענה: "ממש לא, אני זקוק לחבריי לקבוצה. זו הייתה עונה קשה לכולם. לא זכינו בתארים אז לא עמדנו במטרות. אנחנו רוצים לנצח עד לסיום העונה".


על העתיד: "מובן שאני רוצה להמשיך, אני משחק במועדון הטוב ביותר בעולם. חזרתו של זידאן אומרת הרבה עבור כולנו, גם האוהדים שמחים. אני חושב שכולם רוצים לזכות בתארים. כל שנה קשה יותר לנצח, אבל מה שחשוב שנחזור חזקים יותר בסיום העונה". בנזמה הוסיף שהוא משוכנע שרפאל וראן יישאר ושגארת' בייל שחקן מצויין ושהוא תומל בו.


מנגד, שחקן שנמצא במצוקה גדולה הוא גארת' בייל ששוב סופסל ושוב ספג שריקות בוז מהאוהדים. "בייל נהיה לא פופולארי ולא חברותי", נכתב. "לזינדין זידאן יש את סדר העדיפויות שלו והוא פשוט לא נמצא שם", אמר חורחה ואלדאנו על בייל. מעבר לכך ב"מארקה" דווח כי המועדון אובד עצות בנוגע לוולשי שהחמיץ בממוצע אחד מכל שלושה משחקים. ריאל מדריד נחושה לשחררו אך אין הצעות כך שגם אופצייה של השאלה נלקחת בחשבון.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#LaPortada El Madrid se plantea ceder a Bale ️

A post shared by MARCA (@marca) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי