ויניסיוס צפוי לשחק נגד חטאפה. בייל רוצה להישאר

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | Gettyimages

הקשר הברזילאי עשוי לשחק לראשונה תחת זידאן לאחר שהחלים מפציעה בת חודש וחצי. מנגד, הוולשי, שבמשחקים האחרונים פתח על הספסל, רוצה להמשיך בריאל מדריד למרות היחס מהקהל

(גודל טקסט)

ריאל מדריד החלה בהכנות לקראת משחק החוץ שלה נגד חטאפה בעוד יומיים במסגרת המחזור ה-34. המאמן זינדין זידאן יקווה להשיג ניצחון חוץ ראשון על הקווים לאחר שנכשל בשני הנסיונות הקודמים. מי שעשוי לחזק את הקבוצה הוא הקשר הצעיר ויניסיוס ג'וניור, שנפצע במשחק גומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד אייקס וסבל מקרע ברצועות בקרסול. ההערכות היו שהברזילאי סיים את העונה ולא יוכל לשחק בקופה אמריקה, אלא שהילד עבד קשה וקצב ההתקדמות היה משביע רצון.

אם אוהדי הבלאנקוס היו צריכים תמריץ קטן עד לסיום העונה – הוא הגיע. הברזילאי הצטיין עם הופעות נהדרות בינואר בפברואר כשכבש, בישל וביצע דריבלים נהדרים, והקהל רואה בו כאחת האטרקציות הגדולות גם בעונה הבאה. ויניסיוס עצמו להוט לחזור לפעולה. הוא נחוש להרשים את מאמן נבחרת ברזיל בתקווה שיכלול אותו בסגל לקופה אמריקה המתקיים בארצו, ובנוסף מרגיש שיש לו חוב כלפי האוהדים, כשלא היה יכול לסייע במשחק נגד אייקס ולמנוע את ההדחה. ויניסיוס משתתף באימונים ונראה שיערוך את הופעת הבכורה שלו תחת המאמן החדש-ישן של ריאל מדריד. הקשר ביצע את הפריצה הגדולה תחת המאמן סנטיאגו סולארי כשכבש שלושה שערים ובישל עוד תשעה.

מי שבוודאות ישחק נגד חטאפה הוא החלוץ קארים בנזמה שלא נח לרגע והגיע ל-30 שערים העונה. הצרפתי שיחק ב-50 מ-52 משחקיה של ריאל מדריד העונה. שני המשחקים היחידים בהם קיבל מנוחה היו בשלבים המוקדמים בגביע המלך. בנזמה פתח בהרכב בכל 20 משחקיה האחרונים של אלופת אירופה היוצאת.


ויניסיוס. חוזר לאחר היעדרות ארוכה (Gettyimages)

שחקן אחר שפחות רצוי בריאל מדריד הוא גארת' בייל. רק אתמול דווח שהמועדון אובד עצות בנוגע לוולשי ושבקבוצה מהבירה אף שוקלים להשאילו משום שלא התקבלו הצעות, והיום פורסם ב"אס" שהוולשי מתעקש. השחקן בן ה-29 לא רוצה לעזוב את ריאל מדריד. בתחילת אפריל נפגש סוכנו של השחקן עם המנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס בה לפי הדיווחים הודיעו לבייל שהמועדון יקל על יציאתו והוא יעזוב ברוח טובה, כלומר המועדון לא יקבע בשבילו לאן לעזוב. אלא שסוכנו הכחיש.

אין ספק שהשחקן לא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן שסיפסל אותו בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים, והמועדון רוצה למכור אותו בכדי לממן רכישת שחקני התקפה אחרים. גם שכרו הכבד של בייל מעיק על המועדון. בייל כבש העונה 14 שערים ובישל עוד שישה אבל לא עמד בציפיות.


בייל. נחוש להישאר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי