בפרנקפורט אישרו: "ייתכן שיוביץ' יחתום בריאל מדריד"

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gettyimages

זה מתחמם? המנהל הספורטיבי של הגרמנים, פרדי בוביץ', אישר לרשת הטלוויזיה הגרמנית: "אני ריאלי, אם מועדון גדול יגיש הצעה, אין לנו אפשרות להשאירו". בהולנד מדווחים: מרטין אודגור מתקרב לאייאקס

(גודל טקסט)
למרות העונה הטובה של קארים בנזמה שכבש 30 שערים, ריאל מדריד מחפשת חלוץ לקראת העונה הבאה. במועדון יודעים מה הם רוצים, חלוץ עם פרופיל ברור: שחקן צעיר, במחיר שפוי בהתאם לחוקי השוק של היום, שיוכל להתחרות עם הצרפתי על עמדת החוד בעונה הבאה. מי שסומן לא מכבר הוא לוקה יוביץ'. לפני חמישה ימים פורסם בספרד שריאל מדריד מקדמת את העברתו של לוקה יוביץ', חלוצה של איינטרכט פרנקפורט, והוא יעדיף אותה על פני ברצלונה.


המנהל הספורטיבי של הגרמנים אישר בראיון לרשת הטלוויזיה הגרמנית ZDF: "הייתי רוצה להשאיר את לוקה יוביץ' אבל אני ריאלי ויודע שאם מועדון גדול באמת רוצה אותו אז אין לנו סיכוי להשאירו. בהחלט יש סיכוי כי יוביץ' ישחק בריאל מדריד". החלוץ, כזכור, כבש העונה 25 שערים בכל המסגרות. בגרמניה מאמינים שהקבוצה תסכים למכור את כוכב ההתקפה שלה בתמורה להצעה בגובה 50 עד 60 מיליון יורו, מתוכם 20% יעברו לבנפיקה ליסבון.


בינתיים, מי שלא יהיה חלק מריאל מדריד בעונה הבאה הוא הקשר הנורבגי מרטין אודגור. "טלחרף" ההולנדי מדווח שאייאקס מעוניין בכישרון הצעיר שמציג עונה נפלאה בויטסה. השחקן ששייך לריאל מדריד, עשוי לעבור בתמורה ל-20 מיליון יורו. אייאקס, שתפגוש בחצי גמר ליגת האלופות את טוטנהאם, יודעת שלהצלחה הגדולה שלה יש מחיר וייתכן ששחקנים רבים יתפזרו הקיץ לקבוצות הגדולות בעולם, ובמועדון כבר חושבים על מחליפים. המנהל הספורטיבי, מארק אוברמארס, סימן את השחקן וריאל מדריד בהחלט תרצה למכור.


לוקה יוביץ'. בפרנקפורט מבינים שיעזוב (Gettyimages)


מרטין אודגור הוא שחקן אחר לגמרי העונה, כזה שביצע קפיצה משמעותית ולא מזכיר את היכולת הדלה עם שני שערים ושני בישולים ב-26 משחקיו בהירנביין. העונה הוא כבש שמונה שערים ובישל עוד תשעה ב-32 משחקים בקבוצתו הנוכחית. אודגור אמר לא מזמן: "הסוכן שלי נמצא בקשר עם ריאל מדריד, נצטרך לראות מה הכי טוב להתפתחות שלי ככדורגלן". רק נזכיר, אודגור כבר הספיק לשחק בקבוצה הבוגרת של ריאל מדריד כשעלה כמחליף במקום כריסטיאנו רונאלדו בעונת 2014/15, כשהיה בן 16 וחצי.


בינתיים, בתקשורת הספרדית נכתב על הדילמה הראשונה של זינדין זידאן לקראת העונה הבאה –  האיש בין הקורות. לוקה זידאן בנו משמש כשוער שלישי, השוער האוקראיני לונין הושאל השנה ללגאנס, והצרפתי יצטרך לבחור בין קיילור נבאס עימו זכה בשלושה גביעי אירופה ברציפות, לבין טיבו קורטואה שהגיע הקיץ מצ'לסי אחרי מונדיאל מעולה ומוערך על ידי המועדון. ביום חמישי הקרוב תשחק ריאל מדריד במשחק חוץ בחטאפה. עד עתה שיחק השוער מקוסטה ריקה, בעיקר בשל פציעתו של הבלגי. כעת, קורטואה החלים, וזידאן יצטרך להחליט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי