סביליה התפוצצה על ראיו עם חמישייה אדירה ב-32 דקות

מוניר אל חדאדי
מוניר אל חדאדי | Gettyimages

אחרי ההפסד 3:0 לחטאפה, האנדלוסים השיגו ניצחון רביעי בחמישה מחזורים ונצמדו לחטאפה במקום ה-4. פרומס (55), מוניר (57 ו-62), בן ידר (74) וחיל הצעיר (87) סידרו 0:5 גדול. ויאריאל ניצחה בחוץ 0:1 את סוסיאדד

(גודל טקסט)
לאחר התבוסה הקריטית לחטאפה שנאבקת איתה על כרטיס לצ'מפיונס, סביליה הגיעה הערב (חמישי) למשחק הבית נגד נועלת הטבלה ראיו וייקאנו בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תרחיק אותה מהמקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות. האנדלוסים התקשו ב-45 הדקות הראשונות, אך התפוצצו במחצית השנייה וירדו מכר הדשא עם 0:5 אדיר. במשחק נוסף בליגה הספרדית ויאריאל ממשיכה לברוח מהתחתית לאחר 0:1 על ריאל סוסיאדד.


סביליה  – ראיו ואייקנו 0:5
כצפוי, סביליה פתחה את המשחק בלחץ כבד על השער של ראיו, אולם אבר באנגה, פרנקו ואקסקס, מוניר אל חדאדי ופבלו סראביה לא היו מספיק מדויקים והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים – תוצאה לא טובה עבור שתי הקבוצות.


החצי השני כבר היה סיפור אחר לחלוטין כאשר מהלכים קבוצתיים נהדרים הסתיימו בשערים של קווינסי פרומס (55), מוניר אל חדאדי (57 ו-62), וויסאם בן ידר (71) ובראיין חיל הצעיר (87) שהורידו את מפלס הלחץ עם חמישייה עוצמתית תוך 32 דקות ושמרו את חלום ליגת האלופות בחיים.


סביליה, שרשמה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, נצמדה לחטאפה במקום הרביעי כאשר במאזן של שתיהן 55 נקודות. ראיו, מנגד, נמצאת בדרך הבטוחה לליגת המשנה כאשר במאזנה שבע נקודות פחות מריאל ואיאדוליד שניצבת מעל הקו הקדום כשנותרו עוד ארבעה משחקים בלבד לסיום העונה.



צמד ובישול. מוניר אל חדאדי (Gettyimages)

פרץ את הסכר. קווינסי פרומס (Gettyimages)


ריאל סוסיאדד – ויאריאל 1:0
אחרי שני ניצחונות רצופים שהקפיצו את הצוללת הצהובה מעל הקו האדום, במועדון קיוו להמשיך את המגמה במשחק החוץ נגד המועדון הבאסקי ממרכז הטבלה. האורחת הציגה משחק חלש, מיעטה להחזיק בכדור אבל השיגה את הניצחון המיוחל בדקה ה-85, כאשר סנטי קאסורלה הבלתי נגמר מצא את ג'רארד מורנו שסידר שלוש נקודות יקרות לארוחת שהעלתה את הפער מהקו האדום לחמש נקודות ריאל סוסיאדד מנגד, נשארה במקום ה-11 לאחר משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי