מאבק על מקום בליגת האלופות? ולנסיה, סביליה וחטאפה הפסידו

קווין גמיירו
קווין גמיירו | AFP

העטלפים נוצחו 1:0 מול אייבר משער בתוספת הזמן, ג'ירונה היממה את האנדלוסים עם תוצאה זהה וריאל סוסיאדד גברה על הקבוצה הקטנה של העיר מדריד 1:2. בהמשך: ריאל מדריד תתארח אצל ראיו ואייקאנו

קבוצות: אייבר ולנסיה
(גודל טקסט)

אחרי שברצלונה זכתה באליפות, המחזור ה-35 בליגה הספרדית המשיך היום (ראשון) עם חמישה משחקים, כאשר ב-21:45 ריאל מדריד תתארח אצל ראיו ואייקאנו כשניצחון יבטיח לה סופית את הכרטיס לליגת האלופות.


במשחק הראשון של היום ולנסיה נוצחה בבית בתוספת הזמן עם 1:0 לאייבר ולאחר מכן ג'ירונה לא התחשבה ברצונות של סביליה והדהימה אותה עם 0:1 יקר מפז שהעלה אותה מעל הקו האדום. חטאפה ראתה ששתי היריבות הישירות על המקום הרביעי הפסידו ונוצחה בעצמה, 2:1 בחוץ מול ריאל סוסיאדד ופספסה הזדמנות לברוח.


ולנסיה – אייבר 1:0
ההפסד לאתלטיקו מדריד בשבוע שעבר קטע לעטלפים רצף של ארבעה ניצחונות בכל המסגרות, בעזרתו הם חזרו למאבק על הכרטיס לצ'מפיונס. אבל עכשיו זהו הפסד שני ברציפות עבורם, שמותיר אותם במקום השישי עם הרבה אכזבה. ולנסיה היתה טובה יותר לאורך המשחק, אבל הרבתה להחמיץ ולא הצליחה לכבוש נגד הקבוצה אותה לא לא ניצחה מאז 2016. האורחת גם היא לא הבריקה, אבל בדקה ה-93 צ'רלס ניצל שורת טעויות בהגנה המקומית כדי לתת שער יתרון דרמטי לאייבר.


ג'ירונה – סביליה 0:1

אחרי ה-0:5 המרשים במחזור שעבר, האנדלוסים ספגו מכה קשה שעלולה לעלות להם בכרטיס לליגת האלופות. פורטו הכריע את המשחק (62) עם שערו השמיני העונה, אבר באנגה הורחק בתוספת הזמן וסביליה איבדה הזדמנות פז לטפס זמנית למקום הרביעי על חשבון חטאפה כשנותרו רק עוד תשע נקודות בקופה. ג'ירונה, שהייתה זקוקה לנקודות כמו אוויר לנשימה, חזרה לחייך אחרי שישה הפסדים רצופים וטיפסה מעל הקו האדום כאשר שתי נקודות מפרידות בינה לבין ריאל ויאדוליד.




הפסד שעלול לטרוף את הקלפים. שחקני סביליה (האתר הרשמי)


ריאל סוסיאדד – חטאפה 0:2

הקבוצה הקטנה של מדריד לא הצליח לנצח את ההפסדים של ולנסיה וסביליה והמאבק על המקום בליגת האלופות נותר פתוחה לרווחה. פנדל מוצלח של וויליאן ז'וזה (21) ושער של מיקל אויארסבאל (53) סידרו לבאסקים ניצחון ראשון אחרי ארבעה מחזורים.  סמואל סאיז המחליף רק צימק (89).


סוסיאדד טיפסה זמנית למקום התשיעי בטבלה כאשר במאזנה 44 נקודות. חטאפה, לעומת זאת, נותרה רביעית עם אותו מספר נקודות כמו האנדלוסים שבמקום החמישי, אך מאזן המשחק בין הקבוצות נוטה לטובתה ולכן היא זו שמובילה כרגע.


שמרו על הבית. שחקני ריאל סוסיאדד (Gettyimages)


תוצאה נוספת: ויאריאל – הואסקה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי