ביתו של ארתור נפרץ בזמן שברצלונה הביסה את ליברפול

ארתור
ארתור | Gettyimages

שני הפורצים, רעולי הפנים, איימו במברג על אחיו של הקשר ששהה בבית וגנבו תכשיטים ושעון רולקס יקר ערך. איש לא נפגע. דובר המשטרה: "אנחנו לא רוצים להגיד של מי הבית, העניין נבדק". גם פיקה ואלבה נשדדו בעבר

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי) זה לא היה הערב הכי מוצלח של ארתור. הברזילאי ישב על הספסל בזמן בזמן שקבוצתו הביסה 0:3 את ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות, וכחשזר הביתה חיכתה לו הפתעה לא נעימה. משטרת ברצלונה עצרה אתמול שני פורצים שהגיעו לביתו של ארתור הברזילאי, קשר ברצלונה, בשעה שזו שיחקה נגד ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות. אחד הפורצים הכניס מברג לגרונו של אחיו של הברזילאי ואיים עליו, רגע לפני שלקח תכשיטים ושעון רולקס יקר, מזומנים ופרטי ערך נוספים. "אנחנו לא רוצים להגיד של מי הבית. כל מי שאנחנו יכולים לאשר הוא שאנחנו בודקים פריצה", מסר אחד השוטרים.

לפי הדיווחים, אחיו של השחקן, ששמו לא פורסם, חזר הביתה בסביבות השעה 23:00 בלילה לאחר המשחק ומצא שני רעולי פנים בבית, שהשתמשו בנשק שדומה למברג על צווארו ואילצו אותו לפתוח את הכסף שם יש חפצי ערך. לא היו דיווחים על נפגעים.

מספר כוכבי כדורגל נוספים סבלו מפושעים שפרצו לבתיהם בזמן שהיו במשחק כדורגל. בחודש פברואר האחרון קווין פרינס בואטנג קשר ברצלונה נשדד ואיבד חפצי ערך בשווי 250 אלף יורו, בזמן שהוא שיחק נגד ויאדוליד. גם ג'ורדי אלבה, כשהיה בדרכו לאיטליה במשחק של ברצלונה נגד אינטר, סבל מכך בנובמבר האחרון, ובחודש יוני האחרון פרצו פורצים לבית היוקרתי של ג'רארד פיקה בלם ברצלונה ואשתו שאקירה, כששניהם לא היו בבית. הפושעים מתוארים כמקצוענים שלא השאירו שום טביעות אצבעות וגם לא עשו רעש בזמן האירוע.


ארתור (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי