מחליף לגודין? אתלטיקו במו"מ לצירופו של ניקולס אוטמנדי

ניקולאס אוטמנדי
ניקולאס אוטמנדי | AFP

הבלם הארגנטינאי בן ה-31 איבד ממעמדו אצל גווארדיולה שהודה: "הוא לא שמח, אני יכול להבין אותו ואין לי מה להוסיף". הקבוצה של סימאונה מתכננת מהפכה בהגנה. אם יצטרף זו תהיה הקדנציה השנייה שלו בספרד

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד מעוניינת בשירותו של הבלם הארגנטינאי של מנצ'סטר סיטי, ניקולס אוטמנדי בן ה-31, כמחליפו של דייגו גודין, וכבר פתחה במו"מ עם סוכנו ז'ורז'ה מנדש, כך פורסם היום (חמישי) ב"אס" הספרדי. הקפטן של אתלטיקו צפוי לעזוב לאינטר בסיום העונה כפי שכבר אמר המנהל המקצועי של האיטלקים. בסיום העונה צפויה הקבוצה של דייגו סימאונה לעבור מהפכה בהגנה שכן גם לוקאס הרננדס המגן השמאלי יעזוב לבאיירן מינכן לאחר שזו שילמה את סעיף השחרור שלו העומד על 80 מיליון יורו, וגם עתידו של פיליפה לואיס נמצא בספק.

אם אוטמנדי יצטרף, זו תהיה הקדנציה השנייה שלו בספרד לאחר שרשם עונה מצוינת במדי ולנסיה (2014/15) בה כבש שישה שערים, ולאחר מכן הצטרף לסיזטיזנס בתמורה ל-45 מיליון יורו. רק בינואר 2018 חתם הבלם על חוזה חדש בסיטי עד 2022, אלא שמעמדו של השחקן דעך והעונה שותף ב-27 משחקים בלבד לעומת 46 בעונה שעברה.

בינואר האחרון הודה מאמנו פפ גווארדיולה כי השחקן לא שמח בקבוצה: "הוא לא שמח, אין לי תשובה אחרת. כשהוא משחק הוא שמח, אבל בזמן אחר הוא לא מאושר, אבל זה לא רק הוא. אני כן עם כל השחקנים. אני יודע שאני יכול לסמוך עליו בזמן נתון כי הוא מקצוען מדהים ואני מרוצה ממנו, אבל אני יכול להבין אותו ואין לי עוד מה להגיד".


אוטמנדי. היורש של גודין? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי