בייל לא בסגל לויאריאל. זידאן: "השחקנים מודעים למצב"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

הוולשי לא ישחק מחר נגד ויאריאל (17:15), במועדון לא דיווחו על פציעה. המאמן על פוגבה: "שחקן טוב, אבל לא אמרתי שיצטרף". ויניסיוס יחזור לסגל לאחר כחודשיים. ואן דה ביק יצטרף יחד עם יוביץ'?

(גודל טקסט)

ריאל מדריד לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים ובכלל ניצחה רק פעמיים בחמשת המשחקים האחרונים בליגה – וכשהיא השיגה שלוש נקודות, זה קרה בסנטיאגו ברנבאו. מחר (ראשון, 17:15) היא תארח את ויאריאל, הקבוצה שהצליחה במחזורים האחרונים לייצר תוצאות נפלאות שהרחיקו אותה מהקו האדום, אך עדיין בסכנת ירידה.

בניגוד לוויאריאל, ריאל מדריד ככל הנראה תסיים את העונה במקום השלישי והיא די רגועה וכבר מחכה שהעונה הכושלת מבחינתה תגיע לסיומה. ועם זאת, אם יש בשורה מעודדת בשורות הבלאנקוס, היא חזרתו של הברזילאי הצעיר ויניסיוס ג'וניור לסגל מאז שנפצע בתחילת מארס – נזכיר שבתחילת העונה הוא עוד היה ילד פלא שהמאמן ז'ולן לופטגי מעדיף להריץ בקבוצת המילואים, ותחת סנטיאגו סולארי הפך למעין מושיע.

חזרתו של ויניסיוס ג'וניור משמעותית בעיקר בשל העובדה שריאל מרדיד תיאלץ להסתדר גם הפעם ללא קארים בנזמה, מי שבשבועות האחרונים היה הכוכב הגדול של המועדון שהיה אחראי כמעט לכל שערי הזכות של הקבוצה, בין אם כבש או בישל. בנוסף לנזמה. גם סרחיו ראמוס ואלברו אודריוסולה ייעדרו. כמוכן, הפתעה גדולה, כשלפי דיווח ב"מארקה" בייל לא יכלל בסגל למשחק מחר כעונש על משחקו הרע נגד ראיו וייקאנו.


ישוב לסגל לאחר כחודשיים. ויניסיוס ג'וניור (AFP)

עוד לפני הדיווח, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר זידאן: "ויניסיוס מתאמן איתנו ומרגיש הרבה יותר טוב, הוא כשיר ומוכן להיכלל בסגל. הוא היה זקוק לשבועיים האחרונים כדי לחזור חזק יותר, אל תשכחו שהוא רק בן 18. הוא שחקן חשוב לעתיד המועדון".

ומה לקראת העונה? זידאן שוב התייחס לבייל: "הוא חייב לחשוב רק על האימונים ולאחר מכן על המשחקים. אני לא יכול לדבר עליו ולא על שחקנים אחרים, רק יכול לומר ששחקנים יודעים איפה הם נמצאים ומה האחריות שלהם למצב. כמובן שכך אני גם בוחר הרכבים".

על חרושת השמועות סביב פוגבה ,יוביץ' ואחרים: "יש לנו עוד שלושה משחקים העונה ואנחנו צריכים להיראות בהם טוב. זה נכון שכעסתי לאחרונה, אבל עכשיו אני מרגיש טוב. גם השחקנים היו מתוסכלים מהמשחקים האחרונים, לפעמים דברים לא הולכים. כבר אמרתי שפוגבה שחקן טוב וכך גם אחרים שהוזכרו, אבל הוא שחקן מנצ'סטר יונייטד ובסוף העונה נראה מי יגיע ומי יעזוב. לא אמרתי שאנחנו מביאים את פוגבה".


זידאן ובייל. המאמן העביר מסר? (Gettyimages)

בתוך כך, הבוקר פורסם ב"אס" על כך שריאל מדריד סיכמה על רכישתו של לוקה יוביץ' מאיינטרכט מפרנקפורט עבור 60 מיליון, ב"מארקה" לא נשארו אדישים ופרסמו מנגד שבסכום זהה, 60 מיליון יורו, עשוי להגיע גם הכוכב העולה של אייאקס דוני ואן דה ביק. הקשר בן ה-22 לא היה בתכניות של אף אחד ממועדוני הצמרת עד העונה, אלא שההצלחה המטורפת של אייאקס בחודשים האחרונים שינתה את התמונה.

הוא מועמד גם לפ.ס.ז', באיירן מינכן ומועדוני פאר אחרים, אך לפי הידיעה הוא עשוי להיות אופציה ריאלית ובעיקר זולה משמעותית מפול פוגבה, אבל לא בהכרח פחות טובה: "יש לו את האיכויות הטובות של טוני קרוס ולוקה מודריץ', רק שהכל בשחקן אחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי