מהפכה בדרך: ברצלונה צפויה לשחרר עשרה שחקנים בקיץ

ראקיטיץ' וקוטיניו
ראקיטיץ' וקוטיניו | Gettyimages

קוטיניו המאכזב, ראקיטיץ' שמבוקש באינטר וגם אומטיטי הם רק חלק מהרשימה השחורה של האלופה שמתכננת מהפכה לאחר הכישלון באנפילד. וגם: הסעיף הסודי בחוזה של ואלוורדה והדאגה מהיום שאחרי מסי

(גודל טקסט)

ברצלונה לא תשב בחיבוק ידיים בקיץ הזה. אלופת ספרד תיכננה לבצע שינויים בסגל, אלא שהתבוסה הקשה 3:0 באנפילד וההשפלה בליגת האלופות זו השנה השנייה ברציפות, תביא למהפכה של ממש, כך מדווחים בספרד הבוקר ("אס").


לצד שחקנים זוטרים בסגל כמו קווין פרינס בואטנג שהצטרף בינואר בהעברה די מוזרה, ג'ייסון מורילו ותומאס ורמאלן שסבל מפציעות רבות (והוא מסיים את חוזהו), דניס סוארס שמושאל לארסנל וראפיניה אלקנטרה שקודם כל עליו להחלים מפציעה – יעזבו גם שחקנים בכירים. עזיבתו של השוער השני יאספר סילסן הייתה צפויה שכן הוא לא מוכן להמשיך לשבת על הספסל והמועדון מצפה להכניס ממכירתו 30 מיליון יורו, וזה לא ייעצר כאן.


העדיפות הראשונה של המועדון היא למצוא קבוצה שתרכוש את פיליפה קוטיניו המאכזב, והמועדון יהיה מוכן למכור אותו במאה מיליון יורו שיהיה עדיין מחיר הפסד בהשוואה לשחקן היקר בהיסטוריה של המועדון. מעבר לכך, בשבועות האחרונים מתגברת הביקורת כלפי הקשר הקרואטי איבן ראקיטיץ' שנראה רחוק משיאו. הקשר הקרואטי אהוב מאוד על ידי המאמן ארנסטו ואלוורדה והוא רשם את מספר ההופעות הגבוה ביותר, אלא שהמאמן בעצמו לא צפוי להמשיך. באיטליה פורסם שאינטר תגיש הצעה בגובה 50-60 מיליון יורו. הקשר שציפה לחוזה חדש עם שכר משודרג, נצפה מחייך בסיום המשחק מול ליברפול והכעיס את האוהדים.





השם הבא ברשימה הוא הבלם סמואל אומטיטי שהפך העונה לשחקן שולי, והגעתו הצפויה של מתיאס דה ליכט תאפשר את שחרורו. גם מאלקום הברזילאי שהצטרף בקיץ מרומא בתמורה ל-41 מיליון יורו, לא מצא את מקומו (רשם 841 דקות בלבד) ויעזוב. המועדון יתפשר על 35 מיליון יורו במכירתו.


כמו כן, בעיתון המוערך "ספורט" נכתב על הסעיף הסודי בחוזה בין המאמן ואלוורדה לבין ההנהלה לפיו אחד הצדדים יכול להשתחרר. סימני שאלה רבים מרחפים מעל עתידו של המאמן. קצת יותר מיום וחצי לאחר המשחק ובתקשורת עדיין מלקקים את הפצעים ומנתחים את ההדחה. "ועכשיו מה? זו לא הייתה תאונה. בפריז, בטורינו, נגד רומא וגם נגד ליברפול הקבוצה ספגה 14 שערים. משהו צריך להשתנות ובעיקר מפחידה המחשבה של היום שאחרי מסי", נכתב.


 דאגה מהיום שאחריו. מסי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי