ריאל וצ'לסי קרובות לסגור את עסקאות הזאר וקובאצ'יץ'

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

הבלאנקוס צפויים לשלם לבלוז מעל מאה מיליון יורו והבלגי, שיוכרז כשחקן הקבוצה מייד בסיום העונה, יהפוך לשחקן היקר בתולדות המועדון. הקרואטי יישאר כמושאל בקבוצה של סארי. בייל יירד לקבוצת המילואים?

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
ריאל מדריד קרובות לסגור את שתי ההעברות ביניהן: אדן הזאר יעבור לבירת ספרד, ומצד שני, מאתיה קובאצ'יץ' המושאל לבלוז, ימשיך באנגליה לעונה נוספת, כך דווח ב"מארקה" הספרדי. יש לציין שכל עסקה בעלת אופי אחר, סכומים שונים ומשא ומתן עצמאי, אבל המועדונים יצרו יחסים טובים.


המועדון האנגלי ספג כזכור עונש העברות והערעור שהגיש נדחה על הסף, אך העסקה עם קובאצ'יץ' לא רלוונטים שכן היא נחתמה עוד קודם לכן בקיץ 2018 ומנקודת מבט משפטית, אין מניעה שהשחקן יישאר בצ'לסי וכך ימלא את רצונו של המאמן הנוכחי, מאוריציו סארי. הקשר רשם העונה 48 הופעות במדי צ'לסי.


עסקת הזאר שונה לחלוטין. צ'לסי רצתה לעכב את העסקה עד שתבטיח סופית את השתתפותה בליגת האלופות והשיגה זאת ביום ראשון האחרון. השחקן אמור לרשום הערב את משחק הבית האחרון שלו במועדון בגומלין חצי גמר הליגה האירופית נגד איינטרכט פרנקפורט (22:00, שידור ישיר בספורט2). הגמר עצמו ייערך ב-29 במאי, והציפייה היא שמייד לאחר מכן תצא הודעה רשמית. הסכם סופי בין המועדונים טרם נחתם, ובכתבה נטען שריאל מדריד מבינה שהעסקה תהיה מעט יקרה יותר ממאה מיליון יורו, וכך הזאר יהפוך לשחקן היקר בהיסטוריה של המועדון, כשהוא עוקף את כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל. אמנם לבלגי חוזה רק עד תום העונה הבאה (2020), אך האנגלים רוצים לסחוט עד הפאונד האחרון משום שהכוכב שלהם הוא אחד מהטובים בעולם.




ועוד בריאל מדריד: ג'ונתן ברנט, סוכנו של גארת' בייל, התייחס אתמול לעתידו של הקשר, שלפי פרסומים בתחילת השבוע זינדין זידאן הודיע לו שעליו לחפש קבוצה חדשה. ברנט אמר: "גארת' בייל רוצה להישאר בוודאות בריאל מדריד, אבל אני לא יודע אם זה רצונו של המיסטר זידאן". עוד בנוגע לבייל, ב"סאן" האנגלי פורסם שהוולשי עשוי לרדת לקבוצת המילואים כדי לזרז את עזיבתו.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי